!:!:!:!


Är riktigt trött idag, har jobbat lite, körde ett 25 timmars pass så gick av imorse kl 9,
fick endast sova i 3 timmar, frågan är om jag ska skriva upp det ? Eftersom vi har sovande natt..
Jag måste komma ihåg att fråga chefen..
När jag kom hem började jag med att plocka undan, byta lite dukar, diska, torka alla köksluckor,
skurade handfatet och toaletten, dammsög och torkade golv sen var klockan visst 12.30 gjorde
lite lunch åt min lilla älskling, sen åkte vi till borlänge, ja fy fan var ju helt fel dag att åka dit nu
när det är peace and love, usch vilka bilköer, och för att inte tala om alla lodisar som hängde på
kupolen, satt och åt på golven och vissa låg där och sov, ja jag säger då det.. vuxna människor,
men kanske är så när man är på festival ?? Jag skulle dock inte palla det.. Vi kom hem kl 18 och
då mina vänner tvärdäckade jag i soffan i en kvart, det behövdes..
Hade så ont både i magen och ryggen innan, måste lära mig att ta det lite lungt ;P
sen när jag vaknat till liv igen så fick jag spola alla kranar hemma med kokhett vatten,
för vattnet var brunt.. men sen försvann det, jag och Lucas gick ut och plockade en fin blombukett
och ställde ute på bordet..
sen vart det en dusch och lilleman gick och la sig.. Jag borde också sova, men kl va ju så lite ;P
Upp tidigt imorgon Lucas ska till tandläkaren på morgonen och sen får vi se om vi skulle träffa
Linda o Jepser en sväng..

Nu på kvällningen så kändes det som höst ute, helt underbart :) Jag är inte så mycket för värmen
och allra minst nu när jag har en växande mage och redan svettas som en gris emellan åt,
så är det inte såå kul när det är 30 grader varmt..
Sen längtar jag ju så klart till hösten för då kommer lillla bebisen :D !
Blir det fint väder på fredag så tänkte vi åka till lugnet och bada, Lucas har aldrig vart på ett
badhus, han har aldrig velat, men nu så :) Och Rasmus blir nog också med, det är Lucas idol..
Åker han på bakhjulet på cykeln försöker Lucas också <3
Har haft rasmus här sen skolavslutningen haha.. Ja han blir nog säkert kvar halva sommaren..
men mig gör det inget, Lucas tycker så mycket om att han är här så..

Ne nu ska vi söka lite jobb till Christer ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0