Deep...


Tiden springer verkligen iväg nu, underbart väder har vi ju också fått..
Och det ryktas om att imorgon ska det bli den finaste dagen på hela sommaren, känns inte såå kul
eftersom jag jobbar inne HELA dagen.. Men sånt är livet, solen är inte såå mycket för mig endå
det är ju så jävlans varmt hehe, man kan alltid klaga på vädret ;P

Jag har blivit helt fast vid att spela på King.com var så längesedan jag spelade men nu har jag kommit
igång igen, men efter några spel så är det inte så kul längre, för att man ska få spela lite roligare så
måste man betala och det tänker jag dock inte göra..

Imorgon är det "bara" 17 veckor kvar till planerat datum :)) men jag är säker på att bebisen kommer
att komma ut lite tidigare, det känns som det. Lucas kom ju också innan planerat datum.
Jag har fått såna sammandragningar, idag har jag haft dom hela dagen, så kanske ska ta och slå ner
på tempot och inte dammsuga varje dag ;P och kanske inte bära tungt, har ju även foglossning
men det börjar jag vänja mig vid mer och mer, men har hänt att jag vaknar och gråter för att det gör
så ont, och har jag suttit eller legat ett tag så kan jag knappt gå sen för det gör så ont..
Men finns ju inte så mycket att göra åt det, så är bara att gilla läget..

_______________________

Det jag älskar med sommaren är att pappa är hemma, och att man umgås med mer folk än under vintern
det gör mig glad att ha människor omkring mig..
ska nog ta och bjuda hem alla mina syskon m respektive någon helg tror jag, ja de skulle vara trevligt,
får försöka någon dag när det är fint väder :) !

Håller på och tittar på Van Vetaren det suger att filmen börjar 21.30 och den 22 är det nyheter, dom skulle
inte kunna ta nyheterna först eller..

________________________

Älskar min sambo så mycket, ibland blir jag riktigt ledsen och arg på honom, men så måste det
vara man måste bråka ibland, det stärker kärleken.. ibland överraskar han mig verkligen,
och det kan man verkligen säga att han gjorde idag. Jag älskar dig Christer  <3 <3 <3 <3

Och för att inte tala om kärleken till min älskade son, han är verkligen helt underbar
finns ingen bättre <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0