Älskade son!


Hemma från en underbar minisemester med min älskade killar <3
Det bar av till Ekskilstuna, vi hade bokat stuga för två nätter på campingen där.
jätte mysiga stugor och fin camping! MYCKET bättre än campingen i Furuvik, det går inte ens att jämföra.. dessa stugor hade både dusch toa kök, tv och mjuka sängar :)
Så om någon har tänkt att hyra stuga där, do it :)! Något som man också kunde hyra där var uppställd husvagn och det var inte så fasligt dyrt, det hade nog också vart riktigt mysigt..

Vi åkte dit på onsdag morgon och det gick fortare än förväntat och jag körde inte vilse, som jag var så orolig för haha.. Så vi betalade stugan, sen gick vi till parken, vi var där kl 12 och man fick inte tillgång till stugan förren 15.00.. så vi tittade på alla fina djur i parken och va i lekparken där inne,
nöjesparken hade inte öppet på ondagar så det vart inge karsusell på onsdagen.. men vi var nöjda endå och fint väder hade vi :)!
Lucas hade svårt att somna i stugan, han var orolig och ledsen.. men sov sen tillslut men vakna flera ggr och hade ont i sitt knä som han får när han gått eller sprungit eller hoppat studsmatta mycket..

På torsdagen vakna vi kl 8 och åt frukost i lugn och ro, sen fick vi till parken och tittade på djuren
och åt glass i det fina vädret, Lucas var otålig.. kl 12 öppnade nöjesparken och äntligen fick han gå dit :D han hade självklart fått ett åkband till alla karuseller, han vart dock för yr på vissa tyckte han. men dom han gillade åkte han nog sammalagt en 30 ggr, han åkte ialla fall i 3 timmar ;P
synd att han var 3 cm för kort för många av karusellerna.. men nästa år så ;P
sen vart kl strax över 15 och då tvärslocknade Lucas i vagnen och sov sen till kl 18,
helt otroligt så somnade han kl 22 igen, snacka om att det tog på hans krafter.. lillskrutten.
men han hade jätte roligt på sin semester sa han, och campingen va den finaste han sett..

Jag funderar på vad vi ska hitta på i slutet av sommaren? Något förslag på vart man kan åka
eller nå kul att göra ?
Tänkte ta med honom till tågmuséumet i gävle någon gång under sommaren, sen så ville han
åka båt.. så någon som har en båt vi kan få åka med i ? ;P
sen hoppas jag att vi kommer iväg till leksands sommarland någon dag :)
Och antagligen furuvik ;P
men man ska ha pengar också, och denna månad har jag inte jobbat mer än 5 timmar så blir
inget klirr i kassan om man säger så..
barnmorskan ville väl sjukskriva mig, men jag härdar ut och jobbar, har ju bara jobb till sista
augusti endå så jag hoppas att jag kan jobba tills dess..

Har nyss tittat på mitt stora feta grekiska bröllop, så mysigt med bröllop jag har ju nästan bestämt hur mitt ska vara :P enda jag är osäker på är min frisyr haha..
men vi kanske skulle ta och förlova oss snart, har ju endå vart tillsammans i 6 år så kanske är på tiden.. hehe..


ne nu är det nog sängen som gäller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0