When the children cry..


Jobbar och jobbar nu, hehe jag har bara jobbat i två dagar men men..
Jobbar 8-16 alla vardagar till sista juli, jag tycker mycket bättre om att jobba dygn kan jag lova,
då jobbar man på när man jobbar och är ledig sen, det passar mig bättre!
i augusti kommer jag jobba så :) Om jag klarar det magen börjar bli stor nu, på jobbet får jag
heta Budda.. haha!!
Det börjar kännas allt mer i ryggen också att magen växer, men så är det jue det går liksom
inte att slippa undan ryggont..

Lucas har fått ett bett på låret igår ett rött med en knöl i, jag va rädd att det var ett fästigbett
men hittar ingen svart prick i och då kan det inte va fästing va ??
Jag får hålla koll på det och är det inte mindre imorgon får jag väl ringa och höra..
Kan ju vara ett myggbett, bromsbett ja va som helst..

Vi har ruckat på sovtiderna nu under Lucas sommarlov, kommer i säng mycket senare än vanligt,
igår var vi ute och lekte till nästan halv nio, men oliver o julius de hade så kul så..
men man ser att lucas backar när de är flera, det känns lite i mitt mammahjärta att han inte vågar
ta för sig, han är väldigt tillbakadragen i större sällskap, men det kommer förhoppningsvis bli bättre
jag är ju så rädd att han ska bli mobbad om han inte vågar säga ifrån, men det är nog alla föräldrar rädda för att barnen ska bli..

idag kom vi hem sent, vi var hem till pappa och tittade när grannen flyttade kossorna till ett annat bete, men är mycket roligare o se när de kommer ut första gången då är de glada ;P
var även upp till farfar o tittade mitt blodsocker då det känns som om det har blivit högre, men
det låg på 7.0 så det är väl godkänt, om en aning lite högre än de ska vara..

Jag har blivit uppe på tok för länge också, på morgonen är jag sååå trött så jag måste ställa 15 alarm för att jag ska vakna haha..
på rasten idag somnade jag också till.. så ska väl ta o lägga mig snart, ska ut och titta bil på blocket först, hade hittat en bil o de va klart att jag skulle ha den, men då krånglar han som hade den
så är lika bra att titta efter en annan ..

Nu kom min andra hälft hem så ska pussa lite på honom innan jag ska bege mig till sängs!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0