mysa..


Idag är det visst fredag, dagarna går för fort ibland, men jag trodde att det var söndag idag..
Jobbar dygn imorgon, men ska vara ledig i 5 timmar mitt på dagen så Lucas kan få gå på kalas
hos en dagiskompis, är ju första inbjudan till en dagiskompis på kalas så ville att han skulle gå på det.
så dit imorgon bitti och jobba sen åka hem i några timmar, och sen åka tillbaka till jobbet och köra natten..
går sen av på söndag morgon och går på igen på måndag morgon o går då av på tisdag så jag antar att jag
kommer vara rätt slut sen ;P

hade lovat Lucas att baka lite bullar, så trots huvudvärk så bakade vi på em, bullarna vart klara till kvällen,
vart 65 bullar, så nu räcker det i hmmm 3 dagar haha..
nästa gång ska jag baka negerbollar har lucas bestämt så då blir det så..
Medans bullarna jäste så passade jag på att dammsuga av hela lägenheten och torka alla golv och byta sängkläder, vill ha allt sånt gjort när jag ska jobba så mycket..
så när bullarna var klara fikade vi lite, sen vart det dusch och sen kröp jag ner brevid Lucas och la honom,
i nytvättade sängkläder MYS!!!

har visst beställt en ny telefon idag också ;P

fick bli denna rosa Nokia, har ju bestämt att jag ska ha Nokia, helst hade jag velat ha en helt vanlig utan slide
men det fanns inte, de var visst rätt omoderna.. jaja haha..
så hoppas denna telefon funkar fint..

Min sixten (min opel) som dock inte är min längre stod idag parkerad här haha..
fick lov att gå in på pizzerian och titta och jo där var ju han som jag bytte med, han jobbar här och jag
jobbar i herrhagen där han bor, komiskt!

eftersom vi åt bullar så sent så är jag inte ett dugg trött :S blir så när jag äter socker sent,
skulle egentligen behövt lagt mig och sovit eftersom jag ska upp tidigt, men kan ju inte ligga och vrida runt
i sängen heller..

har vart orolig nu de senaste dagarna då jag knappt känt bebisen, har inte spelat någon roll om man buffat på
magen, men nu gjorde vi det nyss och då fick jag en del sparkar :)) så det känns mycket bättre nu!
drar mig för att ringa till förlossningen också, då jag är så rädd att det ska vara nå fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0