fågeln flyger


Idag var vi in på Cruisingen och kikade lite, tycker det är skönt att komma ut på sånt
en massa människor, fina bilar och lukten av kärlek ;P
Vi gick inte runt mycket, men blev nog för mycket gående för mig endå, så nu har jag svårigheter att
ta mig ur soffan..
Var nära på att svimma några ggr också, måste börja ha med mig nå druvsocker eller nå godis i väskan
när det blir sådär, Linnéa fick gå och köpa mig en cola och då vart det aningens bättre..

skulle gå in och beställa bes tid men då är internetbokningen stängd efter kl 24..
får gå in imorgon och titta, pappa åker ju till indien om inte alltför länge också, lika bra att bes så fort som möjligt,
det tråkiga är ju om det är stora fel som kostar mycket och är svåra, eller om jag skulle få körförbud haha
men det tror jag väl inte..
sen vill jag nog inte hålla på och oroa mig för bilen när det är dags att föda, ne så lika bra att göra det snart
så får alla hålla tummarna att den går igenom, det var visst en massa bra att veta förra bes :/

Börjar få lite lätt ångest över att Lucas börjar skolan om bara 2 år, då ska man släppa på tyglarna, herregud jag kommer ju sitta hemma och vara ett nerv vrak, eller sitta hemma kommer jag nog inte göra, men jobba halvtid
iallafall, går väl runt på jobbet och mår illa av att jag får släppa taget..
vill ju plugga sen också, så får se om det blir när bebisen börjat dagis eller om jag kommer göra det senare.
beror ju på vad det finns för jobb då också vill ju jobba med människor som har missbruksproblem.. .

Är dags att göra sig klar så man orkar upp imorgon också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0