en klangans visa..


Vilka skit dagar jag har haft, och det blir bara värre och värre..
Ont i svanskotan , ljumskarna, blygdbenet, ryggen och har sammandragningar :/
Vissa gånger när jag satt mig ner kommer jag inte upp, tårarna bränner bakom ögonen för att
det gör så fruktansvärt ont.. Ibland går jag nästan dubbelvikt för de gör så ont..
Jag måste ta det lungt annars kommer jag garanterat att föda för tidigt och det vill jag verkligen inte göra..

______________________________________

Jag och Lucas hade en mysig em/kväll efter jobbet idag, vi såg lite på film och åt mat
sen gick vi ut och Lucas cyklade lite, vi tog en sväng bort till dagisgården och han gungade och lekte affär,
jag sa att jag ville gå hem för det gjorde så ont i magen, då springer han bort till en bänk och säger
"sätt dig här och vila lite mamma så går vi snart" Älskade Älskade unge min!!
Så ja jag satt ett tag och han gjorde en massa gott i sandlådan som han bjöd på..
väl hemma gav jag honom en hink vatten och en pensel så han "Målade" lite på trappen,
sen va vi i sandlådan och han hoppade även studsmatta.
Vart lite kvälls macka sen och mys framför nicke nyfiken, en dusch och sen i säng.
Och när vi ligger och pratar i sängen så säger Lucas "mamma jag älskar dig" ( ja det säger han nog minst 15 ggr per dag) så sparkar bebisen i magen så Lucas känner det med handen då böjer han sig ner och pussar magen och säger " Jag älskar dig också" Gullungen!!

Han längtar verkligen tills bebis kommer, få se om han tycker det är lika kul när den väl kommit ;P
men vi har förvanat att den kan skrika en hel del.

jag börjar bli smått orolig hur vi ska göra med barnvakt den dag det är dags, min syster kan nog men om hon jobbar natt och det sätter igång då så vet jag inte hur vi ska göra,..
slutar väl med att jag får åka in själv :S
usch min madröm..

barnmorskan imorgon också, har ju inte vart där på ja 7 veckor eller nått, synd att jag jobbar då för lucas ville så gärna vara med och höra bebisens hjärtslag, men det får bli en annan gång..


Kommentarer
Postat av: Cattis

nawww va söt han är ^^



och du, slua oroa dej så mkt, det ordnar sej när tiden väl är inne :p

2010-07-24 @ 19:37:24
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0