att bli fattig..


Ja nu var det lördag igen, tiden springer verkligen iväg men det känns rätt skönt ;P
ute är det endast 10 grader nu, jag tror bestämt att vi går mot höst men det brukar ju faktiskt bli finare väder i augusti sen igen, det är ju då jag beställt min sommar :D

Var ju på Mvc i torsdags och det gick finfint, lite lågt blodtryck men allt annat var bra, hon ville dock sjukskriva mig det ville hon förut också men jag sa nej..
Just nu känns det som om jag får härda ut, jag har ju bara 1 vecka kvar på DC sen är det 6 dygn som pers ass och då har chefen satt in dubbel assistant på dagarna så jag är bara själv på nätterna så då bör det funka tycker jag, jag hoppas verkligen det ialla fall.

Idag har jag sådär jobbigt ont igen, går som en gammal kärring och sen har jag även börjat vagga fram, men mycket pga det gör så ont också.. ska ta och leta på christers kryckor och ha här hemma tror jag, när jag satt mig eller lagt mig ner så kommer jag knappt upp :/ men sånt är livet!

Idag tog vi en tur till Blge och jag har bränt alldeles för mycket pengar haha..
Vart 2 stycken Bh till mig och det kan ju faktiskt behövas...
Babyskydd så nu slipper vi tänka på det, var inte alls meningen att vi skulle köpa ett sånt
jag har tittat på begagnade då det är så dyra nya och de använder ju inte dom mer än några månader men så var vi in på barnens hus och de sålde då ut en spec färg så den kostade 1000 kr mindre än normalt så då kunde jag inte låta bli ;P
Har även köpt ett skötbord och en babysitter..
sen vart det biltema och köpa 10 liter olja ;P och nytt oljefilter, det är bensin i oljan som är i nu
så den måste bytas, ska passa på och fixa sånt mendans pappa fortfarande är hemma ;P
skulle beställa bes tid och då var första lediga 23 augusti, hoppas det inte är alltför stora fel på
bilen, för vore bra om pappa hinner fixa haha..

Efter blge fick det bli city gross och storhandling, så vi hade en proppfull bil hem..
Lucas somnade i bilen påväg hem, så nu tog det över 1 timme att få honom att somna i normala fall tar det max 20 min.. Ja men så kan det vara, vi tog en myskväll och såg på sommarkrysset jag ringde in flera ggr men inte fan fick jag tävla.. jag vill ju vinna en massa pengar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0