<3 6 år <3


Ja herregud va tiden går fort, igår firade jag och Christer SEX ÅR!!
Känns som om det var igår vi träffades, sex år av kärlek och hat, glädje och tårar
motgångar och medgångar lycka och olycka..
På sex år har vi hunnit med en hel del, och sen har vi ju fått världens underbaraste son
och har ett till barn på väg, livet är verkligen underbart!

jag jobbade till 16 igår, somnade på soffan efter en hel arbetsdag, jag är sååå trött nu för
tiden, glömmer ju av att ta mina järntabletter också..
När jag vakat åkte vi in till stan jag christer o Lucas, sen gick vi och åt på tzatziki :)) Myspys.
Åkte sen och hyrde en film som jag och Christer såg när lillhjärtat somnat.

Idag har vi haft fredagsmys med popcorn och tittat på prinsessan och grodan :D
Vart på stan, ätit god mat kyckling o strips, planterat ut Lucas fina solrosor som han har
planterat dom har blivit jätte höga, hoppas att dom lever vidare nu när dom står ute, men
det borde dom göra tycker jag..
Lilleman har även planterat jordgubbsplantor och det har kommit två stycken, så nu är det bara att vänta på att de blir röda, om inte nå fåglar tar dom, måste köpa ett nät..
sen hoppas vi att det kommer nå morötter och ärtor som också lilleman har planterat..
Han är så gullig, om man frågar om vi ska hitta på nå kul bara jag och han, ja då vill han gå en promenad och plocka blommor, älskade lilla vän!

Lucas hade väldigt svårt att somna, klockan blev nog halv tio filmen kanske va lite läskig för honom eller så är han förväntansfull inför morgondagen då det bär av mot sommarland :) så jävlar om det inte blir fint väder.. Vi blir där hela dagen, eftersom det är så jävla dyrt att gå in blir det bara ett besök där i sommar 260kr per person.. men men det är bara sommar en gång..
det är liite jobbigt när det tar såå lång tid för lilleman att somna, men det är ju inte ofta det händer,
men ibland tryter tålamodet.. han vill ju att man ligger brevid tills han somnar och ansikte mot ansikte, när det tar sån tid vänder jag mig om och då blir han lite ledsen, så jag vänder tillbaka och då somnar han äntligen..skrutten!

jag letar förgäves efter en bil också, vagnen går ju inte in i den vi har :/
så jag funderar ärligt på en sån här,



en toyota previa jag tycker dom är rätt fräscha eller va säger ni ?
och slår jag på stort o köper en familjebil så har jag ju en när det väl behövs haha..
men det är oftast någon som ska åka med oss, och har vi en vanlig kombi så blir det rätt trångt
med två bilbarnstolar.. så ja de blir nog en sådan.. om jag hittar en till bra pris så att säga..

nu ska jag ta och packa lite kläder för morgondagen och gå bort till tvättstugan och hämta tvätten..



Kommentarer
Postat av: Cattis

vad såg ni för film då? :)

2010-07-13 @ 15:26:49
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0