nya jag!


Som vanligt så tar det sin lilla tid mellan gångerna, jag tycker jag inte gör nått annat än jobbar :s
vart ledig 2 dagar i Januari, men det är ju bra att jag får jobba men just nu känns det som om det
är föör mycket.. I söndags jobbade jag 10-21, måndag 21-07, idag slutade jag ju 07 sen började
jag 15-21.30, imorgon 8-15.. Ja ni ser ju, jag kommer hem sover sen åker jag igen..
Det känns ju lite tungt eftersom jag knappt ser min son :`(  Men som en vän sa, jag ska ju inte jobba så
här för evigt!
Innan jag började idag så hann jag med ett besök hos frissan så nu är hela kalurven av det behövdes :P
Mitt hår växer så fort både på längden och höjden haha.
Jag har ju så extremt tjockt hår, men nu har vi tunnat ur en massa..
Så jag kommer nog fan gå till frisassan var 8e vecka ungefär tror jag för att hålla det i schakt..
när håret är stort och plufsigt så känner jag mig även så, FUL!!
Framöver kanske dte kommer in ett kort här eller på face, vem vet! OM jag får tid..Haha!
När pengarna har landat på kontot så ska en färg i håret också, har inte bestämt om det ska i en röd
eller en brun färg, va tycker ni ???

frisyren är ju inte ett dugg jag, men alla förändras eller hur!

På torsdag är jag ledig för Christer ska på Hockey, så då ska jag och Lucas till borlänge och äta på
MAX, hans favorit som han säger haha! Sen ska vi väl hitta på nå mer kul :))
Lite kvalitetstid med mitt lilla hjärta <3

Ne nu kallar uppgifterna här på jobbet..

Kommentarer
Postat av: Therese

Måste ju va gött när pengarna rullar in iallafall :) Själv så bara väntar jag på att de ska ringa så jag också får börja jobba men det verkar dröja!

Jag tycker att du ska ha rött i håret för det är snyggt! :) Och även slänga in en bild på nya frillan :D

2010-01-12 @ 20:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0