Mys dag med min son


torsdag och en riktig kalas dag har vi haft idag må jag säga, natten däremot var mindre kul.
Lucas vaknade och var blodig i hela ansiktet, på armarna och på hela kudden..
Fick ju lite lätt panik, men när jag vaknat till lite att det var från näsan det rann..
Så lilleman var vaken mellan 03-07, mycket roligt..
Sen somnade vi om till kl halv tio, det behövdes!
Det vart en sen frukost och efter lunchen så for vi in till stan, släppte av Christer på stan och jag
och Lucas drog till Borlänge.. Det var leklandet och där var vi i lite mer än 2 timmar..
Sen en sväng förbi dollar, sen åt vi på MAX (ja det går inte bra för mig att vara nyttig, finns alldeles för mycket gott här i världen) sen åkte vi vidare mot kupolen, men fanns inte allför mycket där..
Vi träffade på mamma och rasmus där, så vi slog följe med dom till Donken och Lucas fick en
glass som jag lovat!
Är lite tomt att de inte bor några hundra meter ifrån oss längre..

Sen for vi hem, men Lucas ville att vi skulle gå på stan  i Falun också, skrutt ungen.
Är ju inte alltför ofta jag och han gör någonting tillsammans :/
Men så är det just nu, någon av oss måste ju jobba.. Och den som kan jobba är ju jag,
men till sommaren hoppas jag kunna vara hemma mer, vill ju umgås mycket med min son.
Kom på idag att det är nog fan 2 veckor sedan han var ute och lekte, men det är ju pga
att det vart för kallt, så hoppas på att det håller sig runt 10 grader nu, har ju lovat att han
ska få lära sig åka skridskor i vinter. så hoppas att jag är ledig någon mer dag framöver, det
vet man ju aldrig.. Måste ju nästan ligga tillgänglig alla dagar om man ska få jobb..
Men på tisdag är jag ju dock ledig :) då ska fisen till tandläkaren..
Då kanske man kan passa på att hitta på nått skoj.. Men jag har bestämt nu att en gång i månaden
ska vi åka till leklandet, han gillar ju verkligen att vara där.. Och när jag leker med honom :)

Han hatar att gå¨i klädaffärer, men endå ville han gå i flera, bara för att vara med mig <3

Nu mina läsare så ska jag tatuera mig, i slutet av månaden kommer nålen att stickas i mig,
så nervös.. inte så lite heller .. haha!
Men ska börja med den minsta jag ska ha, och går det bra så är jag nog hel tatuerad överallt
innan sommaren hehe..
ne men jag har 4 tatueringar klara, så mina ben är väl sönder tatuerade sen OM det inte gör
för ont för då blir det bara den jag ska göra nu!

är lite ensamt hemma när min sambo inte finns i huset , när jag är hemma är han borta.. typ..

Älskar dig Lucas, är så glad att du finns. Du gör mig hel!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul med tatuering :)

Vem är det som ska göra den då?

2010-01-15 @ 09:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0