makkapakka


sitter på jobbet inatt igen då, fryser som en lite lort.. brrr.. fan va kroppstempraturen sjunker på natten,
det är väl för att kroppen är inställd på att sova.. ¨

jag hade lite problem med att sova när jag kom hem imorse, kunde bara sova i 3 timmar :/
men känner mig endå skapligt pigg, men än så är ju klockan bara barnet..
redan hunnit sett en film, hys ju alltid två filmer när jag jobbar natt, så har den andra kvar,
och den är även det längsta var över 2 timmar och det är perfekt att sätta på framåt 04 snåret..
har städat o fixat här, finns inte så mycket mer att göra...

Sen är jag ledig till på måndag kväll, nästa vecka är det nattjobb måndag tisdag och torsdag fredag har jag
för mig, haha kan inte schemat riktigt utantill ännu..
Nu på lördag så ska jag till IKEA ialla fall, fan va skönt. har en massa skit som ska inhandlas
hoppas på att hitta allt på ikea ialla fall. :) och trevligt sällskap får jag med mig också..

ja, jag har nog inget mer att förtälla just för stunden.. ska krypa ner under filten en stund nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0