In ut, rulla, skjut!


Jag skulle vara nyttig detta år, ialla fall så hade jag ett mål att klara 3 veckor, för då har kroppen rensat
ut lite skit ialla fall. Och jag har vart duktig, jag har inte ätit godis eller druckit läsk och inte heller ätit
onyttig mat.. Men idag så öppnade Sundborns pizzeria och hade så bra priser så vi köpte pizza idag..
Jag hade gått ner 2 kilo, ja visst det kanske inte är så mycket men det är ju ialla fall något, men jag
kan säga att efter den pizzan så är kilona på plats igen.. Hur då?? Haha.. !!
Nej jag ger nog upp detta med att gå ner i vikt, jag har aldrig i hela mitt liv bantat förut och det är nog
för att jag har inte orken, jag vill äta det jag är sugen på när jag själv vill..
Jag vill inte väga min mat, jag vill inte räkna points, jag vill inte räkna kolhydrater.. Nej man lever bara
en gång och varför ska man då snåla på det goda ? ;P
Men godis blir det bara på lördagar här hemma, det ska jag nog ialla fall klara.. Förutom den veckan jag
har mens för då trycker jag i mig flera chokladkakor haha..
Jag vet liksom inte heller hur man ska kunna gå ner i vikt utan alla dieter, någon som har tips ?
Att gå ut och gå funkar inte riktigt på mig kan jag säga, jag har gått som en idiot de senaste veckorna
och endå så går jag upp i vikt.. Kanske lätt bygger muskler ? ;)
Neee är det någon som har bra tips så man kan gå ner några kilon så säg till Tack :)) !!

___________________________

Imorse gick jag upp riktigt tidigt för att se hur många grader det var ute, för jag hade ju inte tänkt åka
till stan imorse om det var alltför kallt, men det var ju "bara" -22 grader så det var ju bara att gå och lägga
sig igen och ställa klockan.. Men mina killar var så sega sen när vi skulle upp så det vart så stressande, men
endå så hann vi in med marginal..
Det löjliga är att bilen gick bättre när det var 30 minus än nu haha.. Konstig bil det där.. !
På ögon gick det bra, Lucas var så himla duktig *Stolt* Och synen har blivit lite lite lite bättre :))
Stor förändring från när han var liten, då trodde de att han skulle bli blind på vänster öga, det som han
skelar på men han ser lite nu, inte mycket men lite och de hade ju blivit bättre sen sist..
Så nu får vi se hur det är om 3 månader när vi ska dit igen!
Han var så duktigt så han fick välja 2 saker ur lådan.. Då vart han nöjd .. Gullungen!

Sen vart det ner på stan och betala en räkning som skulle vart bet för länge sen.. men nu är det gjort..

Jag har lekt frisör på min lilla son idag också och det blev jätte bra :)!
Så fin så!

Nu ska jag kika på gardiner, vill ju ha nå snygga förglada nu !!
VÅREN KOM !!!

Och nu bjuder jag på nått roligt jag läste idag så jag låg dubbelvikt i sängen.. Kanske jag som har kass
humor men jag skratta som fan...

... Höjden av överraskning är när du drömmer om chokladpudding och vaknar med skeden i arselet!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hmmm ja du,,,,äta vad man vill i små mängder kan juh funka...inte vräka i sej! men du verkar juh vara ute och gå mycket med Lucas? så har jag fattat det som iaf..



sen så kanske inte äta på kvällar (jag vet as svårt) och försök som jag, inte så lätt men det går, att utesluta salt och socker så mycket som möjligt

2010-01-08 @ 01:07:22
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Emma

Det finns inga genvägar till att gå ner i vikt, dieter funkar bara så länge man håller på, så fort man börjar äta som vanligt igen går man upp i vikt.



Därför dissar jag dieter.



För att behålla den vikt man har måste man ha perfekt balans mellan mat och motion. Vill man gå ner i vikt får man öka på motionen. Det är det enda som hjälper i längden.



Man får göra det till en livsstil helt enkelt..om man vill lyckas.



Lycka till!

Kram

2010-01-08 @ 08:41:05
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0