I got a feeling


LEDIG !!!
Så skönt att vara hemma, jobbat 150 timmar i Januari så nu tog jag bort min tillgänglighet
fram till på onsdag så jag blir hemma mååånga dagar :)) Det kan behövas.
Har saknat ihjäl mig efter min lilla älskade son eftersom jag de flesta dagar har börjar 08
och slutat 21 så åker jag innan han gått upp och kommer hem när han ligger så det har vart
riktigt tufft.. Men nu har jag ju som sagt några dagar hemma..
Vi började denna lördag med lite barngympa här i Sundborn, det tyckte Lucas var roligt,
ska försöka gå på så många gympa pass som möjligt med honom, perfekt så han får springa
av sig lite. Imorgon tänkte jag försöka få med någon mer med barn till någon pulkabacke och
vara där större delen av dagen om vädret är okej.. vi får se hur det blir med något skoj ska
vi nog kunna komma på :)) !

Något roligt har hänt, det är 99 procent säkert.. Jag VISSTE att det skulle bli så Hehe!
På tisdag vet jag till 100 procent.. Va det är, kan ni bara gissa ;P

Ikväll ska jag nog faktiskt ta mig ut på krogen, herregud tror jag inte vart ut och gjort något
sen i början av december ja visst bara en månad sedan.. Men det är en rätt lång tid att inte
göra någonting förutom att äta sova jobba skita..
så ska ta och unna mig en trevlig utekväll, verkar som det kommer bli Borlänge, fick sån himla
lust att lämna falun för en stund Haha!
OM det nu blir utgång..
Christer har precis åkt iväg och ska spela biljard med några kompisar, så han kommer väl hem
till kvällen.. Vi går som vanligt om varandra..
Men kors i taket så såg vi en film tillsammans igårkväll , sommaren med göran.. Halvkass..
Men jag lyckades hålla mig vaken, jag brukar ju slockna vid 21 tiden.. men klockan blev
över 1 i natt..

Ska snart lägga lilleman för lite middagsvila, just nu sitter han i kojan som vi byggde nyss och
äter lite lunch <3
Älskar honom så , mitt lilla hjärta !! Han är ALLT <3 !


På återseende..

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska ni få en till bebis???

2010-01-23 @ 19:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0