Hell Yeah


Så är det åter måndag tiden går så fort så fort..
Ledig idag :) Och ledig imorgon :)) Känns som om jag jobbat ihjäl mig denna månad så
skönt att vara hemma lite!
Skulle vara bra skönt att gå på rad, så man VET hur och när man ska jobba.
Går ju att planera liite bättre då, men den dagen kommer att jag kommer få gå på rad det vet jag
en stark känsla jag har :) !
och jag tror att inom 5 år kommer allt vara som jag vill ha det i know !!

onsdag torsdag och fredag ska jag jobba heldagar, enda till 21 alla dagar.. gääsp haha..
men när jag väl jobbar vill jag jobba lika bra det än att jobba kortpass..
Igår jobbade jag 7.15-11.15 sen 16-21 det var ingen höjdare, men åkte hem mellan passen
och sov..
man kanske ska sluta blogga om jobbet läste på aftonbladet att det var en tjej som fått sparken
från jobbet för hon bloggat om det.. snacka om surt..

fick en riktigt bra känsla i kroppen, något riktigt jävla bra kommer hända och jag litar verkligen på 
den känslan, den kom och jag har den inom mig.. inom 2 veckor känns det som om livet kommer
ta en vändning.. i trust that feeling..

Ikväll ska jag och Sara på tantgympa jag kommer nog dö haha, jag slår vad om att tanterna har
bättre kondis än mig.. men jag tror att det är många unga som går på det också..
blir väl att försöka gå måndag och torsdag om jag inte jobbar 400 kr per termin är ju inte alltför
dyrt heller, och det bästa av allt är ju att man slipper ta bilen är ju bara att gå 500 meter
så blir gympa sen en promenad skulle jag tro, känns lite dumt att klampa in när christer
lägger lucas, då kommer han ju inte vilja sova. så jag håller mig borta en stund..

Lilleman som hade sin första dag på dagis efter en långledighet, han tyckte nog det var riktigt kul
att träffa alla sina polare igen :) Zeke leker han ju jätte bra med, vi får försöka ses mer med barnen
när jag inte jobbar..

ne nu ska jag kika lite efter en snygg vaxduk att pryda bordet med.. och ladda för gympan,
får inte glömma bricanylen hemma ;P


Kommentarer
Postat av: Cattis

Va? har du börjat umgås med Sara Busk? Hur kommer det sej?:)

2010-01-19 @ 17:10:43
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0