Happy New year


ÅR 2010

Ja nu så var det ett nytt år, hoppas att man överlever detta år också.

Igår gjorde vi absolut ingenting, vi åt lite god mat kött ris och sås, sen satt vi i soffan och

tittade på 2 olika filmer och åt en massa gott :)
Sen så klädde vi på oss och gick ut till tolvslaget och tittade på lite fyrverkerier..

Sen så gick vi och la oss..

 

Lucas hade sån hosta, han slutade hosta framåt 4-5 tiden och då fick man äntligen somna, men jag

skulle ju upp kl 06 för att bege mig till jobbet!

Var trött som ett as när klockan ringde, men det var bara att palla sig ur sängen..

bilen krånglar, ja det gör ju alla bilar som jag har i min ägo..

Batterilampan lyser hela tiden, batteriet laddas inte upp och den lägger av fast man kör

mycket mycket roligt.. Eller inte..

Så imorse höll den på att inte starta, men till slut så.. Samma sak när jag skulle hem från jobbet..

 

Fast även om jag skulle köpa en ny dyr bil så är det ju inget som säger att den är felfri..

Men däremot dyrare att laga ;P

 

Är så sjukt sugen på CHOKLAD!!!

MEN det är ju bara fredag idag, imorgon så.. Imorgon..

Idag blire fruktsallad..

 

Tjo hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0