Fifta

ERKÄNN att du läste Fitta ?

Har gått några dagar sedan jag uppdaterade nu, jag är en upptagen kvinna ;P
Haha, nej men jag har väl mest jobbat ätit och sovit kan man väl säga..
Jag har börjat min intro här i Sundborn också :) Skönt!
Ska gå intro på fredag 8-21 sen ska jag gå på måndag natt också, sköna tider
när man jobbar natt 21.30-07.00 då är man ju trött när man kommer hem, det
är jobbigt när man slutar kl 10.00.. Så tiderna här i Sundborn är jätte bra :)
Även på dagtid!
Är glad att jag inte jobbar på hemtjänsten dessa dagar då termometern står på
-32 grader, känns liiite väl kallt att gå runt då!
Är lite roligt att min gamla Opel startar i denna kyla utan motorvärmare eller garage,
helt otroligt egentligen.. Lucas kallar bilen för sixten och det namnet passar tycker jag ;)

Imorgon är det meningen att vi ska till ögon med Lucas på morgonen, men i denna kyla
är det ju farligt att åka med barn i bilen om det skulle hända nått på vägen..
Då fryser man ju ihjäl.. Så blir att gå upp tidigt och ringa och få en ny tid..

Det värsta är väl att denna kyla skulle hålla i sig hela veckan.. Så ni som ska ut på fyllan
ta det väldigt lungt, lika så ni som ska ut på vägarna.. !

Så alla läsare, har ni avlagt nå nyårslöften då ??
Det har jag, men vad det är säger jag inte ;) Jag har några mål att nå, och när jag har nått
dom så ska jag göra en sak som jag velat gjort länge..
Jag hoppas att jag når mina mål inom ett halvår.. Då hinner jag ju även spara pengar till det
som jag ska göra då :)) ! 

Jag vill fixa klart här hemma nu också, vill ha en sänggavel.. Hade ju tänkt göra mig en egen,
men då måste jag köra med släp och det kan jag inte ;P Någon som ställer upp med hjälp ?!

Nej tänk om man kunde vinna några hundra tusen så man kunde fixa precis som man vill..
Vilken dröm !!

Ne nu ska jag göra lite annat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0