kärlek


He´s back, he´s the man behind the mask...

_________________________________________--

Det tar sin lilla tid mellan uppdateringarna här vill jag lova, men tiden räcker liksom inte till..
eller orken kanske man ska skriva, endå tiden jag har till att vara på datorn är ju typ på kvällen
men då har jag lagt mig tidigt istället, eller sett en film sen stupat i säng..
men just inatt har jag all tid i världen, om inte min brukare vaknar för då får jag fullt upp..
ja som ni förstår så jobbar jag vaken natt inatt, och så även imorgon.. kommer hem imorn,
sover förhopningsvis ett par timmar, sen tillbaka hit..
men sen är jag ledig till på måndag :)) så det är det helt klart värt må jag säga..

Ja ni som bara läser min blogg vet ju inte om den stora nyheten..
Jag hade det på känn och jag hade rätt, tänk att magkänslan oftast är den rätta är det inte otroligt ?
Anyway, jag går nu på en rad som personlig assistent till o med sista maj.. Bara vakna nätter så det
kan nog bli lite tufft.. så vi satt bara till sommaren och se om jag pallar detta schema, så kanske det
finns chans att ändra schemat till sommaren, annars så är det som det är.. då är jag tillbaka på
vikarieförmedlingen och som springvikarie! Man vet aldrig..  vad som händer det händer..

Satt nyss och tittade på Andra avenyn, det är ju så bra. Och nu är det ju grymt spännande..
Vem tror ni det var som våldtog Liv ? Jag tippar på Marcus eller Kim.. det lurigaste är ju att alla
hade svarta byxor o lika skor..
men inte tror jag att det är hamsa iallafall, eller ???

Och sen det där med rasmus o katarina, när man ser sånt på tv så ser man verkligen att ett litet
misstag en dum jävla grej kan förändra ens liv på en minut..
visst kan man gå och ångra och älta det som hänt, men man kan aldrig någonsin ta det tillbaka..
i ett förhållande så måste man få titta på andra, vi är bara människor och självklart  finns det fler än
den som man är tillsammans med som man tycker är snygg men man måste faktiskt stanna vid den ¨
tanken.. Har man valt att leva tillsammans med en annan människa så ska man det, vill man inte det
längre då ringer man och gör slut innan man gör något med en annan person.
"Sanningen sårar en stund, lögner hela livet"
det har jag även sagt till christer, går han ut och hittar någon annan så ring och dumpa mig först..
kan låta sjukt, men det är så jag vill ha det jag vill veta!
..
jag själv är ju faktiskt i perioder ut ganska ofta, men jag behöver det.. klä upp mig lite och fixa till mig,
och framförallt det största orsaken till att jag just går ut.. SE FOLK!!
Ja jag är en riktigt folk tittare, jag måste få min dos av människor haha..
ja jag kanske är lite sjuk, men jag måste ut bland folk.
i love people helt enkelt.
och det där tror jag min son har ärvt från mig han älskar att gå på tex marknad där det är mycket folk..
från det ena till det andra liksom.. haha..

Jag kan inte förstå att jag och Christer vart tillsammans i hela 6 år i sommaren, tiden går jävligt fort måste
jag då säga. Lucas fyller FYRA år i Augusti.. Alltså är det fyra år sedan jag tog studenten, vart tog åren vägen ?
Martinas oliver fyller fem i april , jag minns dagen då han kom som igår..
det gör jag med Lucas ankomst också.. Ja, men tiden springer iväg står väl inte på förren lillkillen är
18 år.. man får ta vara på varje dag när barnen är små, verkligen!
Jag älskar Lucas så mycket, så inga ord finns för hur mycket. Han betyder verkligen allt.
Vad skulle jag göra utan honom ..

Och min karl.. Jag minns även det som igår när vi satt på en bänk jag lina o martina i västerås på
campingen och emot oss kommer tre karlar, och jag ser en sån snygging i vit tröja, snaggad och med
skägg och tatueringar. Precis som jag vill ha det! Och sen hade han ju blåa ögon också, och det var
ju en himla tur. och det bästa av allt var ju att han ville ha mig :)
men med min tur med killar så hade jag inga höga förhoppningar, tänkte att det kunde väl va kul när
vi var där i västerås på power meet .. men denna kille ringde mig hela tiden och ville ses där..
och det slutade med att jag umgicks med han och hans polare på kvällarna och enda in på nätterna..
och jag minns så väl den sista dagen, då gick jag bort dit och då hade de åkt.. utan ett ord och då var det
bara att inse att det just bara var nå kul under den helgen..
Men ack så fel jag hade.. för när jag tappat allt hopp, så ringer denna karl till mig och berättar att de fick
lov att åka hem för deras bil va trasig o de fick skjuts med någon annan hem och hans batteri hade dött,
o undrade om han skulle komma och hälsa på..
Ja det fick han ju, såå nervös jag var när jag skulle möta honom på buss station på tisdagen..
men han kom och han skulle vara kvar i en vecka var det tänkt men han vart kvar i 2 månader tror jag..
sen åkte jag på semster med familjen till bulgarien i en vecka, åh så jobbigt jag tyckte det var att vara ifrån
honom, ja ni vet väl hur det är när man är nykär..
sen pendlade vi lite fram o tillbaka mellan falun och hagfors.. Jag minns den tiden med glädje,
vilken lycklig tid det var! Saknar Mats, christers kompis.. väldigt mycket ibland, en fruktansvärt härlig människa
så som han endå ställt upp för mig/oss..
ja nu har sex år gått snart och vi har en underbar son, ett vackert hem och vi står ut med varandra från och till.
Men så jag älskar denna man, jag skulle inte vilja leva utan honom..
Jo vissa dagar men så kan det vara! Haha..



ja nu har jag skrivit en hel massa , är så trött så vet inte ens om texten är sammanhängande..
Men det får ni ta kära vänner..



Kommentarer
Postat av: Emelie H

Ja tänk vad tiden går fort! Emil o jag firade 6 år i januari.



Vore kul att försöka ses nån dag! Kanske vi kan äta ute nån kväll mellan jobben? Jag slutar oftast kring 17.

2010-02-03 @ 09:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0