sweet as candy


Lördagnatt och jag sitter här på jobbet, men vad gör väl det.. Hade jag vart hemma hade jag nog sovit nu..
I guess! Det tråkiga med att jobba fre, lör och söndag natt är väl att jag går av sen på måndag morgon och
då är det tillbaka till vardagen, Lucas är på dagis när jag kommer hem..
Så hela helgen försvinner ju.. Men är ju också bara denna helg så :)!

Egentligen så skulle vi ha vart hem till mamma i Leksand idag för hennes karl fyller 45 år, men jag orkade
inte åka.. Kändes som om det skulle blivit så stressande bara, och väglaget är ju inte det bästa må jag
säga, var ju inte spec kul att bara åka från sundborn till stan, fan låg ju snödrivor mitt i vägen på vissa
ställen man kunde ju inte åka speciellt fort..
För mig får gärna snön vara kvar, men det behöver väl inte blåsa så förjävligt ?!
och när sen nu snön smälter får vi hoppas att det går fort så man slipper all jävla slask..

kl 01 börjar någon film på 3an som jag tänkte se, i brist på annat.. ska väl ta och knapra på mina
morotsstavar också, men jag längtar.. Ja jag har ju dip till och självklart är det dill&gräslöks smak,
är ju såååå gott!

Ne har inte mycket att förtälla just nu..
Är mycket glad :D

Saknar min plupp där hemma, han vart ledsen när jag åkte..idag igen..
längtar tills jag kommer hem så jag får kramas med båda mina killar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0