Som om du ville veta..


Vaknade imorse och var på grymt dåligt humör, bara sådär..
Efter frukost och lämning på dagis så tog jag och Sara våran vanliga promenad,
blir tråkigt nästa vecka då jag jobbar så mycket, för det är riktigt skönt att ta
sig en sväng på morgonen!
Efter promenaden så gick jag hem och dammsög och torkade golv, jag vill
göra sånt där innan jag ska jobba, och jag ska ju jobba fredag lördag och söndag
så under helgen kommer ingen tid alls finnas för sådant arbete..
Lagomt till jag var klart med städningen så var det dags att hämta hem lilleman igen,
vart lite lunch sen så for vi till Borlänge och Leklandet :)
Efter många om och men, bilen ville ju knappt starta men efter ett x antal minuter så..
Usch hoppas att bilen inte ska börja krångla nu, har varken tid eller pengar till det..
Lucas somnade såklart i bilen påväg till leklandet, men vart ju inte mer än 20 min vila..
Sen härjade vi loss på leklandet, haha.. Ja jag var fan alldeles svettig ;P !
Lovade Lucas att vi skulle åka dit igen snart, då han ville vara kvar längre idag, men jag
tyckte att det räckte och det kom en massa barn i 6-7 års åldern också, ínge kul då..
Lucas hittade en kompis där, som hette alexander o var 4 år.. Vi sprang för vi blev jagade
av hajar, och sen var vi i djungeln ja ni hör vi hade jätte kul :D !

Vi kom inte hem förrens vid 17 tiden, åt lite kräftsjärtssallad och vitlöksbröd Mumma!

Har vart på gympa idag också, very nice.. Tråkigt att jag jobbar 2 torsdagar framöver tror jag
att det är, jag vill ju gärna gå på det passet..
Nyss duschat och jag är ju pigg nu, så skriver för skrivandets skull så jag ska ha nått att göra,
finns inte en chans att jag kan somna nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0