Saknar dig..


Åter på jobbet, det är bara här som jag har tid att uppdatera lite känns det som..
Hemma är det fullt upp :)
Imorse var vi till Vc Lucas skulle ta ett till blodsockerprov, han var så duktig
satt sig på stolen och sträckte fram handen, sa inte ett pip när de stack honom
min älskade unge <3 Nästa vecka så ska vi dit igen och ta ett prov hoppas att allt är okej..
Det värsta är väntan jag hatar att vänta på svar..

som vanligt den senaste tiden så saknar jag Lucas nå så enormt, det har jag jämt gjort
när jag jobbat men på den senaste tiden har det blivit allt jobbigare att åka ifrån honom
men är nog för att han är så himla ledsen när jag ska åka :(
men han sover ju endå bara.. men det är så mysigt att lägga honom, först lite bokläsning
och sen har han tusen frågor om allt och ingenting..
imorgon när jag kommer hem är han på dagis..

Vi har hunnit gjort mycket idag, vi har rensat ut en massa kläder så jag har 2 ikea påsar med
barnkläder som jag ska sälja allt från storlek 50-104 så vet du någon som vill köpa så säg till.
sen har jag en ikea påse med damkläder att sälja också och lite stövlar..
ska ut med allt som jag inte använder nu.
När snön har smält bort så jag kommer in i källaren ska en massa trasiga saker och kartonger
köras till tippen, då kanske man kan gå igenom källaren haha..
JA jag har verkligen hur mycket som helst, jag kan inte förstå vart allt kommer ifrån..

ja, sen så plockade vi ihop alla pantburkar bl a en massa julmustflaskor så var nog ett tag
sedan vi pantade sist ;P
vi gick iväg med det direkt..
Sen lekte vi ute lite medans Lucas endå var påklädd när vi sen kom in så bakade vi mocca rutor
så goda :) ska ha till kalaset på fredag..
ska väl inhandlas så jag kan göra en tårta också, för blir det ingen tårta  blir nog gästerna
besvikna.. :P
Lucas blir nog bara glad om vi inte bjuder på tårta haha.. han ska ha glass och det är klart
att han får det istället! Äter han grädde så spyr han i en vecka.. så ingen hit precis..

sen var vi upp till grannen så de lekte lite.. ja sen for jag till jobbet de första timmarna har
gått riktigt fort måste jag säga och det känns skööönt!!

Lucas är så duktig nu som inte sover middag längre, men det kommer en svacka mitt
på dagen som han blir riktigt gnällig men det går fort över..

Jag önskar att jag hade mer tid att umgås med min son, åren springer iväg och snart är
han väl 18 år.. ja han blir ju hela 4 år iår, det är hemskt vad tiden går, känns som det
var igår han kom till oss den  underbara ungen <3

Ne nu får jag sluta skriva, för nu saknar jag honom ännu mer :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0