Have you seen the world ?


Dagarna rinner iväg, och om BARA 9 dagar fyller jag 23 år JIPPI :D Hehe, fast det känns ju
som om jag skulle vara äldre än så endå..
Men om någon frågar så tror jag visst att jag är 21 år fortfarande, jag hinner inte med
åren går så himla fort så det är inte klokt!
Och värsta babyboomen är det nu också :) Kattis fick en liten son igår STORT GRATTIS!
Jag minns tiden som igår när vi låg på bb fast det snart är 4 år sedan..

___

Idag klippte jag mig ÄNTLIGEN, jag har ju så tjock hår så man kan nästan säga att det växer på
både höjden och längden haha.. Så en hel del åkte av idag, men så mycket syns det inte att jag
klippt mig.. Just nu sitter jag med en färgning i håret, va det blev för färg kanske ni får veta
tids nog.. HAHA!

Lilleman har ju slutat sova middag, iförrgår klara han det galant..
Men igår när jag hämtat honom på dagis, så fick han världens utbrott när vi skulle hem, han var
både trött och hungrig så han åt när vi kom hem sen tvärdäckade han i en timme, men det
räckte för att det skulle bli sent igårkväll, men det är som det är..
Det blir bra tidsnog :)
Idag har han vart vaken hela dagen, så jag antar att imorgon kommer han vilja sova middag.
Jag har även för mig att jag läst någonstans att när barn slutar sova middag, så brukar de sova
varannan var tredje dag i början..
Ja vi får la se !
Just nu är Lucas uppe och leker med Jesper här ovanpå, ska gå och hämta honom när jag sköljt ur
färgen om sisådär 30 min..

___

Förra året fick jag en massa eller ja inte en massa men 3 elaka kommentarer här på min blogg..
Och idag fick jag reda på vem det är som har skrivit dom, och jag kan säga att det skär lite
i hjärtat för denna person är endå min "familj" .. Ja, men det är väl bara att inte bry sig..
Precis som vissa andra inte gör, bryr sig alltså!

__

Jag känner mig verkligen tillfreds med mitt liv just nu.
Jag har en underbar och snygg man <3 snart 6 år tillsammans och fler ska det bli.
Tillsammans har vi världens vackraste, snällaste och klokaste lilla son <3
Jag finner inga ord över hur mycket jag älskar honom <3 <3 <3
Vi bor i ett underbart hem..
Ja allt känns bra!
Nu ska jag leva MITT liv och SKITA i människor som inte förtjänar att ta del av det!
FUCK YOU! säger jag bara..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0