Give a ...


Give a little bit of your love to me..

Sitter på jobbet, men det kanske ni förstod eftersom jag uppdaterar bloggen ?
Är ju bara när jag jobbar som jag gör det.. Finns inte tid annars..
Var och skrev på papper för anställningen idag, fick till den 21 mars till o börja med
så får vi se sen då. Men jag är nöjd med det lilla!
Men trivs otroligt bra här, både med brukaren och med personalen..
Så jag får hålla tummarna att det blir förlängt :)

Efter både jag och Lucas sovit i en timme, så bakade vi lite sockerkaka
då säger Lucas "Mamma det här är en jätte bra dag"
Jag - "Vadå när du får baka ? "
Lucas - "Ja och när du är hemma"
Lillskrutten min <3

Det negativa med att jobba natt är väl att man inte riktigt hinner sova igen alla timmar,
och när jag inte får sova så blir jag grinig, tyvär..
så det får ju min familj stå ut med.. Kanske är jobbigast för mig just nu i början, efter ett tag
så måste ju kroppen ställa in sig på mindre sömn ?
Fan en del sover ju inte mer än  5 timmar per natt och är hur pigga som helst, tänk om det kunde
vara så för mig, jag är ju som en unge.. Jag ska helst sova 11 timmar haha..
Men alla är vi olika.. ! Är nog som sagt en vanesak, för när Lucas var bebis och hade kolik så sov
ju varken jag eller christer mycket endå så var man på bra humör. så ja kroppen ställer nog om sig
efter ett tag! jag får lära mig sova när jag kommer hem efter ett nattpass så jag slipper vara så
sur! Inte kul för någon..
Men jag gillar att jobba natt, så fridfullt på någe vis.. helt tyst och stilla överallt..

I lördags var jag och Sara till Valbo och spenderade alldeles för mycket pengar, men vi fick rätt
mycket för pengarna tycker jag nog.. det var en trevlig dag, dock kände jag mig lite stressad
och sånt gillar jag inte. Christer hade bestämt att en kompis till honom skulle hämta han kl 15, då¨
var vi inte ens påväg hem.. men det löste sig, jag skjutsade honom när jag kom hem vid 17 istället ;P
Sara  visade mig till en butik lite utanför, å herregud, jag måste dit igen haha.
Jag ångrar en massa som jag inte köpte.. för snål vettni..
Någon som vill till Valbo ???

I söndags så var jag Lucas o Christer in till stan på fm och fikade lite <3
och köpte lite saker på jysk som inte blev köpta på ikea.. Ja minnet är bra det..

Ingen som läser här som har en byrå eller ett linnéskåp till salu ???
I need one.

Nu ska jag titta på motiv till gaddningen :))

Kommentarer
Postat av: Cattis

kan affären utan för Valbo heta Ove Jansson?:) älskar den affären, o OM det är den så om jag inte minns fel var det jag som visade sara den för många år sen:)



jag skulle vilja vara med nångång...om jag får...

2010-02-02 @ 16:03:15
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0