Fuck a duck and try to fly


Jag borde verkligen sova nu, var uppe alldeles för länge igår också..
Måste sova igen några timmar för att orka jobba natt lördag och söndag, men eftersom jag
jobbar två nätter i rad så hinner kroppen ställa om sig för att vara vaken på natten,
och då kan det va jobbigt att somna.. Fast jag oftast blir trött från och till på jobbet..
Men just nu har jag så mycket energi i kroppen så haha..
Jag och Sara har vart på ett friskis o svettis pass på 1,5 timme. Skit skönt, jag hoppas verkligen
att jag har träningsvärk imorgon. Ärligt, jag vill känna att jag har gjort nått.
Tror att detta pass passar mig mycket bättre, på torsdagar är det styrka...
Så jag tror att jag ialla fall kan gå 2-3 torsdagar framöver, blir ju att man missar några gånger
eftersom jag jobbar, men då får jag gå på en måndag eller söndag om jag är ledig.
Ska försöka gå en gång i veckan iallafall..
Är ju så billigt, 400 kr per termin tror jag och det är ju ingenting och perfekt med gångavstånd
man kan ju inte skylla på att man måste åka långt haha..
Sen efter gympan så tittade jag på när sara skottade snö ;P
Sen tog vi en liten promenad, jag kom nästan nyss hem duschade en snabbis vilket kanske inte
var sååå smart med stelfrysna fötter, jävlar va det brände..
Härligt att jag har fått en ny vän :) Och Lucas o Zeke hennes son kommer jätte bra överens
dom två gillar verkligen varandra och det är ju jätte kul :)) !

Igår hade Lucas jätte svårt att somna, de hade pratat om katastrofen på Haiti på dagis och när
han skulle lägga sig hade han tusen frågor och funderingar..
Han ville ta med alla pengar han hade hemma så barnen kunde köpa tegel att bygga ett hus med
och en blå dörr. Skruttungen min <3
Han berättade att dte var synd om barnen för husen hade rasat och då hade de fått stenar i huvudet
och nu fick de lov att sova i tält, vid 22.30 sov han..
Så idag hade dagis fika och insamling för barnen på Haiti, gott med lite fika var det ;P
Och pengar fick de också..

På fm idag så va jag christer, sara och lilly in till stan och gjorde slut på alldeles för mycket pengar,
månaden har knappt börjat o de börjar eka  på mitt konto.
Men det måste ha kommit någon köpdjävul in i min kropp på nått vis, för jag har lust att dra till
borlänge imorgon haha..
men någon måtta får det väl vara va..
Fast iofs så kanske vi ska titta på en ny vagn åt Lucas där, han åker ju knappt vagn längre
men skönt att ha en simpel sittvagn när man ska på tex kupolen eller nå marknad eller nått..
Ja vi får se om det blir kupolen eller ej vill köpa klart så sovrummet blir färdig ställt också..
Idag kom mitt rosa överkast såå fint vart det :)
Börjar verkligen bli fint där inne, rosa vitt och beige.
Sänggaveln jag har hållt på med är också klar snart, måste fixa en häftpistol sen så är det nog fixat allt!

Ne nu ska jag titta efter en tavla jag vill ha till sovrummet..

so long..

Och förresten, va har hänt med alla kommentarer ???
Kommentera lite!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är väldigt glad att jag har fått dig som vän med!<3

2010-02-05 @ 06:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0