....


So here we go again..
Sitter på jobbet, hoppas att denna natt blir lugnare än natten igår..
Har laddat med en massa att äta haha..
Ja jag kommer bli tjock som fan dessa månader jag ska jobba natt,
hehe nej då det hoppas ja inte men vissa nätter äter och äter jag bara, inte så
värst bra. men oftast är det bara frukt. men idag så har jag nyss klämt i mig lite
kladdkaka med grädde, mumma :P
och jag som har slutat dricka coca cola, har faktiskt köpt med mig en inatt, det kan va
svårt att försöka hålla sig vaken en  hel natt ibland och eftersom jag inte dricker kaffe
så bör jag ha nått annat med koffein..
jag funderade ärligt idag på att köpa koffein tabletter att ha när jag jobbar natt när dte blir
som jobbigast.. vilket de kommer bli när jag ska göra 3 nätter i rad har ju bara gjort 2 som mest..

jag somnade som en stock iallafall när jag kom hem imorse, men vaknade av nå jävla oväsen
och då är  det vaktmästaren som fått för sig att hacka is precis utanför sovrummet..
fan va arg jag blev som TUR var så va klockan endå 14 så jag hade ju fått sova lite mer än 4 timmar
ialla fall.. och det bör jag stå mig på..
är skönt att jobba såhär tycker jag, att jobba några nätter och sen vara ledig, som nu jobbar jag inatt
sen är jag ledig till på lördag kväll :)) gör två nätter sen ledig i några dagar osv osv..
sen är det en helg i månaden som jag gör 3 nätter i rad, får se vad jag tycker om det..
och sen att jag sover till 14-15 tiden så har jag ju hela em med min son innan jag ska jobba igen,
hellre jobbar jag såhär än samma tider dag in och dag ut, jag skulle spy på mig själv om jag skulle
få lov att jobba 7-16 varje dag.. Nej fy..

Jag vet precis hur jag vill att min tatuering ska se ut, över till nått helt annat haha..
Men jag kan inte hitta nått fint motiv.. :/
Ska se om han som ska tatuera mig kan rita ett.. han ville helst inte, men jag ska nog
tjata lite till så ger han nog med sig haha.. :P

jag uppdaterar säkert en gång till eftersom klockan är bara barnet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0