Dret...


Då så var jag åter tillbaka på jobbet, jobbar inatt och imorgon natt sen är jag ledig till på torsdag :))
Och då är det 10-18 och fredag 08-21.30 men sen så är jag ledig till fredagen veckan efter förutom
personalmöte, så jag har ett jävligt bra schema tycker jag då..
MEN då har jag inte jobbat fre lör och söndag natt än, det kommer om 2 veckor, men det ska nog
gå vägen bara jag kan sova när jag kommer hem!

Lilleman har vart hängig och haft ont i magen, det går ju faktiskt magsjuka på hans dagis.. Usch!
Så Lucas har knappt ätit de senaste 2 dagarna, känns lite jobbigt att vara från honom, men förhoppningsvis
så sover han nog endå hela natten.. Eftersom han inte sovit hela natten på 2 nätter..
Tänk va fort kroppen och hjärnan vänjer sig endå, när Lucas va liten hade han ju kolik så han skrek och skrek
till klockan vart framåt 5 varje natt i flera månader.. det ni!
Även om jag och christer turades om att vagga honom, så kunde man ju inte sova med en unge som gallskrek..
stackarn!
DET känns jobbigt om vi skulle få fler barn och det barnet också har kolik..

Ja på tal om att vara gravid, herregud va många det är som ska få barn i år jag vet då 6 stycken som ska ha
innan sommaren.. Riktig babyboom  så mysigt!
Jag nöjer mig med Lucas, för tillfället.. Visst är jag sugen på flera barn, men jag är lite rädd för att bli gravid
igen, vet inte om jag skulle klara av ett till missfall, eftersom jag redan har haft 2..¨
Men man ska ju inte gå och tänka så heller..

Sara och barnen kom förbi en sväng innan jag skulle åka till jobbet, men Lucas var inte alls på lekhumör..
Men va säger han såfort de gått hem då?
"Jag vill leka med Zeke"
Haha, jaa jag visste att han skulle säga så, för han va så glad över att de skulle komma men när de kom
så vart han så mammig så..

Jag LÄNGTAR ihjäl mig till den 27 februari.. Fan jag hatar att planera saker långt iförväg för då hinner jag
längta ihjäl mig innan..
Jag hoppas att vi blir ett litet gäng :)
Först mat sen fest :)) Jag ska också dricka, dagen till ära ;P
Ska försöka fixa skjuts hem också, men det lär ju gå på någevis tycker jag då..
Måste hitta en snygg svart klänning också, tips om vart jag kan köpa ???


Kommentarer
Postat av: kattis

Usch, hoppas inte det blir en långvarig magsjuka!



GinaTricot brukar ha schyssta kläder, tycker jag iaf :) Köpte en svart klänning där i våras :) Längtar tills jag kan ha den igen ;)



Krya på er/lilleman!



Kram

2010-02-07 @ 10:06:22
URL: http://kattislindqvist.blogspot.com
Postat av: Cattis

Hehe ska du dricka;) det har du sagt en del gånger men ändå inte gjort det retas =p



Gina har snygga kläder oftast...men även MQ men e juh så dyrt där!!

2010-02-08 @ 13:54:20
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0