Alla hjärtans dag!



Hoppas att alla får en underbar alla hjärtans dag idag :)
Och jag hoppas att alla har någon att umgås med idag, ingen
människa ska behöva sitta ensam idag!
Är du ensam, kom hem till mig så bjuder jag på fika!!

______________________________________________

Solen lyser och himlen är blå och klockan är inte mer än snart 09.30 denna dag
kommer att bli underbar!

vi ska bege oss ut om en stund och leka lite i snön, sen ska vi åka iväg en liten
stund!

Igår for vi till Borlänge och köpte en ny sittvagn åt Lucas, jag är hel nöjd spec för
den billiga peng vi köpte den för.
Sen gick vi på kupolen, jag hittade INGENTING..
Det enda vi köpte var någon lego gubbe till Lucas..
Ja jag var nog inte på köphumör igår alls tror jag..

Fixade till lite mer i sovrummet igår, snart så är det helt perfekt :))
Satt upp de nya gardinerna i vardagsrummet igår också , det vart jätte bra.
Jag var i valet o kvalet om de skulle va gröna eller lila gardiner, det vart faktiskt
lila!
Nu väntar jag på köksgardardinerna som jag har beställt, hoppas att de kommer
se bra ut när de sitter uppe också



dessa gardiner är det, tyckte de kändes lite våriga :)

Efter vi kom hem från Blge så åkte vi förbi farmor o farfar med en tårta,
haha bara för att vi hade köpt med oss en så stod farmor och bakade en
tårta när vi kom.. Det var lite komiskt..
Det roliga i det hela är ju att ingen fyllde år igår eller nått heller..
Så vi vart där i 2 timmar eller nått.. <3

Blir väl att fika lite fram på em idag också, det är ju alla <3 dag idag..
Men sen är det slut på göttans för min del, jisses va vågen visar för mycket
nu och en tand värker som faaan.. Haha..

Ne ha en underbar dag allihopa, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0