<3


Tredje natten i rad på jobbet, känns nästan som om jag bor här nu..
den tredje natten är den jobbigaste också må jag säga, jag är grymt trött och har vart det sen
kl 23 men nu är det "bara" 3 timmar kvar innan jag får bege mig ut i kylan  och åka hem o soooova..
Efter nattpasset igår när jag kom hem hade jag riktigt svårt att somna, framåt 10.30 somnade jag in,
men vaknade sen kl 12, fick tvinga mig själv att lägga mig i sängen eftersom jag skulle ju hit på kvällen
igen, och sen så sov jag till 15 ialla fall..
När jag kommer hem idag blir det nog att bara sova några få timmar, så jag kommer i säng i tid ikväll..
Blir bara två nätter hemma innan det är dags att vara här i två nätter igen..
sen två nätter hemma och två nätter på jobbet..
Ja jag spenderar ju lika mycket tid här som hemma.. haha..

Jag längtar efter att få lägga min son på kvällen, höra alla hans frågor och funderingar om livet
innan han somnar in för natten..

Gullungen hade drömt om mig sa han igår, han drömde att jag var hemma istället för att jobbade
och han var så glad då.. <3 Lilla hjärtat!
Han är väldigt intresserad av vad jag gör på jobbet, så när det är dags för mig att åka på kvällen
packar han min väska och frågar om det  är dags för gubben att få natt medicinen..

Häromdagen så sa han att han skulle jobba med det jag gör när han blir stor..
Men efter några minuter frågade han om han inte kunde bli riddare istället :)
Klart att du kan lilla vän, låt ingenting hindra dig och dina drömmar  !
Han hinner nog ändra sig många gånger, för de senaste månaderna har han velat bli polis
men nu är det riddare som gäller!

christer har nog nyss gått upp där hemma, han skulle upp och titta på Hockeyn kl 6..
Fattar inte varför.. då han kommer missa slutet och mycket mitt i när han ska ge lucas frukost
o klä på och sen till dagis, då skulle ju jag ha läst om det i tidningen bara ;P
men det  är jag det..

Nu ska jag äta lite frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0