....---


Vädret är ju helt underbart nu, -6 grader och strålande sol :)) För mig gör det inte ett dugg
om det är vinter ett halvår till :) Fast visst ska det bli skönt när våren kommer.
Bara det att slippa på med såå mycket kläder på Lucas när vi ska ut, ja ni som har barn vet
vad jag menar..

Träffade en kiropraktor som tog sig en titt på mig, och han sa det att roten till min hemskt onda
rygg ( i perioder är det okej ) är att jag gjort illa foten för många år sedan..
Och det är säkert 8 år sedan, då jag och martina vurpade på motorcykeln :S
är väl att man belastar fel eller nått, men nu vet jag ialla fall..
jag har ju fortfarande problem med revbenen på vänster sida sen den vurpan också..
Fast de sa på sjukhuset att det skulle läka på några månader, ja eller hur.
vissa dagar är det så illa att jag inte ens kan  ha en bh med bygel på mig...
Ja men jag har lärt mig leva med det, men skulle ju va skönt om det kunde vara bra..

Tänker på min lilla pappa som har det svårt just nu, håller alla tummar och tår för att
han ska bli bra.. <3 <3 <3  Känns ännu värre genom att han bor enda borta i Indien..

Sitter på jobbet nu, kan ju lova att det känns lite konstigt att jobba dag när jag är van
att jobba natt, men ack så skönt :P
Längtar till gympan ikväll :) Jävlar va svetten ska spruta!!
Jobbar sen imorgon 8-21.30...
så hinner ju inte se lilleman många timmar de här två dagarna, kommer vid vid 18.30
sen början gympan 20.00 så när jag kommer hem sen sover lucas, förhoppningsvis haha...
och sen sover han när jag åker imorn, och sover för natten när jag kommer hem.
men så kan det vara , man får stå ut..
sen är jag ju ledig ett par dagar så då ska vi hitta på nå skoj :))!

Måste hitta nå bra rutin med Lucas middagsvila också, han får sova max en timme på
dagen nu, han behöver verkligen sova han blir helt slut på¨dagis. men kruxet är ju
att sover han bara 1 timme så blir han skit sur, så då måste han sova längre men då
somnar han inte på kvällen.. suck!
Och får han inte sova middag alls slocknar han kl 17 och det suger ju det också..
så jag vet inte alls hur vi ska få till det här så det blir bra, imorn ska vi testa låta honom
sova i 1 timme o 20 min så får vi se när han somnar på kvällen sen..
ja detta dilemma..

:::::::::::::

Tänk va mycket idioter det finns.. Blä..
FUCK YOU ALL!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

åh fy fan, vinter ett halvår till, NEJ TACK! hur kan man ens vilja det? du är gaaaalen ;)

2010-02-12 @ 20:14:41
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0