Underabara underbarn !

20100826039 (MMS)

Jag har verkligen världens finaste son, på alla sätt och vis.. Han är ju sååå vacker, så snäll och omtänksam, hjälpsam. Ja han är verkligen allt, det finns ingen annan som honom han är världsbäst och han är MIN!! Jobbar mitt sista pass nu, imorgon när jag slutar är det hem o äta frukost sen åka till stan igen för att fixa lite.. Sen på lördag blir min lilla kille stor, herregud han blir redan 4 år tiden springer ju iväg.. Vi hade planerat in Leksands sommarland på lördag men nu ser det ut att bli regn då, men vi åker nog dit en sväng endå vi har ju liksom lovat så är väl bara att ta med oss regnkläder ;)! Sen såg jag att det är insjödagen då också med karuseller och uppträdanden så blir nog att ta en sväng förbi där också, sen ska lilleman få välja vad han vill ha för mat.. Hans önskan var kött och ris, får se om det blir resturanf eller va vi ska hitta på.. Känns tråkigt att det inte blir nå riktigt firande den dagen han fyller år då några i familjen ska på bröllop.. Men ska nog bjuda hem pappa och mina andra syskon på lördag kväll tror jag vi får se hur det blir och hur trötta vi är efter en heldag ute.. Lucas har fått en ny favoritsyssla med mig, han vill bygga lego hela tiden :) Jag tycker också att det är roligt, men jag får bara leta på dom bitarna som han ska ha ;P Haha.. ¨ Han har fått vart hemma från dagis nu i några dagar, då de senaste ggr han vart på dagis har han gått runt själv och inte haft någon att leka med :S Kanske jag redan skrivit men skit samma.. Sist jag hämtade honom så låg han ensam på en bänk lillskrutten min.. Men kanske blir bättre när knytte och mulle börjar, det är 2 ggr i veckan och då hittar de ju på saker i grupp så då kanske han vågar ta för sig lite mer.. Lucas vart överlycklig då jag berättade att detta var mitt sista jobbpass på väldigt länge, och jag är också lycklig för det. Inte för att det är spec jobbigt att jobba utan för att jag vill ha lite ensamtid med min son innan bebis kommer ut.. för då blir det ju tyvär inte så mycket ensamtid.. Ne back to work..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0