Kulla Gulla


Fredagen den 13e har nu passerat, tror inte riktigt på den skrocken att det skulle vara en otursdag..
Denna gång var de inte det för mig ialla fall..

Fick gå upp tidigt imorse för att bege mig till Mvc och glukosbelastning, det är inte det lättaste att dricka
den där äckliga drinken när man mår illa :S höll på att spy upp allt.. Fick ett eget rum Lyx ;P
så jag sov 30 min sen så mådde jag bättre, blodsockret var som vanligt bra.
Har aldrig haft problem med det, och blir det högt känner jag av det direkt genom att jag svettas som en gris när jag äter socker då..
Mitt blodvärde var däremot inte det bästa, första provet på 97 och det andra på 105 så någonstans där imellan,
äter ju 2 tabletter per dag nu så hoppas att det stigit tills nästa besök om 2 veckor annars kommer jag få nå
sprutor med järn i antar jag att det är..

När jag var klar åkte jag till Ica maxi och köpte mig en sallad, var såå nära på att köpa en hårfärg också men
jag gick ut utan, kommer nog bli så att jag låter håret vara i den färg det är just nu och färga sen eftersom håret
är så känslgt under graviditeten.. ser ju endå förjävligt ut i håret med min frisyr, men så kan det vara.
Håller ju på att spar ut håret så de är inte det snyggaste..

När jag kommit hem så åt jag min sallad, tittade på lite tv sen fikade vi och jag vart sååå trött..
La mig på sängen och sov till kl 16.. oops så ni kanske kan förstå vad jag gör vaken nu ;P
inte ett dugg trött, har nyss framkallat en massa kort som legat på telefonen, ska köpa en minnes sticka så
jag kan lägga över alla bilder där och hoppas på att man har en backup, hade de flesta kort från Lucas första år
på en cd och när jag skulle framkalla förut så råkade jag bryta av den , så de korten kommer jag aldrig få se
så känns som det kanske är bättre med usbminne..

ska ta och rensa kameran också från alla sommarbilder, men det får bli en annan gång har ju just framkallat ca 200 bilder ;P

har egentligen inget vettigt att skriva heller..

Ska bli skönt att vara ledig enda till på tisdag då kör jag ett dygn, sen fredag-lördag igen, sen 26-27
sen så kära vänner så ska jag vara hemma :))

Imorgon kanske det blir en tur in till loppisen och kika, egentligen har jag inte pengar till det, men vem vet
kanske just det jag vill ha finns.. inte för att jag söker nå speciellt haha!!



Världens finaste underbarste unge!! MIN SON!! <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0