Grattis mitt älskade hjärta!




Min älskade underbara son vart hela 4 år idag, tiden springer iväg.
Vi har vart ute på en hel del äventyr idag och det känns i min kropp kan jag lova, jag kan knappt röra mig, men det får de vara värt..

Efter lite paketöppning och frukost så åkte vi till Leksands sommarland, var ju inget väder för att bada precis, men Lucas ville mest dit för att åka trampbåt :D
Så han åkte en massa karuseller, trampbåt, minibåtar, fyrhjuling och lekte vid piraterna..
Sen åkte vi till Insjön då det var insjödagen idag, så där fick vi också göra en hel del saker,
vi åkte bandvagn jag tyckte det var lite läskigt haha.. Men Lucas ville helst inte kliva ur ;P
Sen hoppade lilleman hoppborg och vi tittade på en stuntman som körde motorcykel och gjorde lite tricks, min son är ju väldigt intresserad av motordrivna saker så han vart så besviken när showen var slut..
Sen fick Lucas bestämma vad han ville ha för mat, han valde Pizza så vi åkte till Maestro när vi kom hem..
Sen vart det hem och öppna de resternade paketen, så jag har ägnat en hel del tid till att bygga ihop en massa legosaker men det gör mig ingenting för det är ju faktiskt kul att bygga lego..
Lucas var då helnöjd med sin födelsedag och det var jag också :))
Imorgon blir det lite kalas..













Lite bilder på min älskade under alla dessa år.. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Och nu är han 4 år min skruttunge <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Han är grymt söt, din son :) Vacker unge!

2010-08-29 @ 00:10:15
Postat av: Mia (bad_kidney)

Naw, vad stor han har blivit =)

Spännade med bebisen på g också, vet ni vad det är för kön ännu?

Kram/mia

2010-08-30 @ 22:52:51
URL: http://badkidney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0