............


En stor sten har nu släppt från mitt hjärta, jag har vart så orolig över besiktningen av bilen,
om det skulle va mycket fel så det skulle kosta skjortan att laga osv..
MEN imorse var jag in och den gick  igenom med BLANKT papper :))
såå skönt måste jag då säga, helt jävla underbart..
Firade det hela med en fika med pappa och Linnéa..

Lucas första dag på dagis sen i juni, han har sagt att han inte ville till dagis men här om dagen
så ändrade han sig, och igår var han på helspänn inför dagis starten..
Och det hade gått superbra, han t.o.m åt mat där ;P
sköönt!

Ikväll ska vi ta oss mot stan och se om cirkusen som är i stan är nå att ha..

Nu ska vi se en film och ta det lugnt sen tvätta upp bebiskläderna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0