all i have to do is dream..

nu är vi inne i Augusti, det står inte på förren det är julafton :O
Lilleman, som inte är så liten längre fyller ju hela 4 år den 28 augusti, herregud va tiden går fort..
Och blev lite rädd idag när jag upptäckte att det bara är 12 veckor kvar till lilla bebisen är beräknad, shit! Jag är inte redo ännu, det är så mycket som ska fixas innan som inte är fixat..
sen vill jag ha tid med min älskade Lucas innan bebisen kommer också, men nu jobbar jag ju heltid
så finns inte så mycket tid då tyvär, jag jobbar ju till sista augusti, från 2 sep har jag  havandeskapspenning vilket känns riktigt skönt.. men då är det bara ÅTTA veckor kvar tills bebisen är beräknad, och jag är ju tvärsäker på att den kommer att komma tidigare..
Nervös är jag över det med barnvakt åt Lucas också, att jag alltid har nått att oroa mig för...
själva förlossningen har jag inte hunnit tänka på än haha.. det jag tänker på är vart Lucas ska vara,
och att jag hoppas att förlossningen sätter igång på morgonen/fm..
Med lucas ville jag föda på natten och så blev ju även fallet, så hoppas som sagt på morgonen
med denna bebis är sååå mycket lättare med barnvakt då :P och sen är ju dagis öppet om det blir på en vardag, ja de svåra är väl att alla jobbar på vardagar, men någon vänlig själ bör de ju finnas som kan ta lilleman då, ja det löser sig det gör det alltid!!

_______________________________________________________

Efter frukosten så drog vi oss till Leksand, och grillade lite hos mamma sen fikade vi lite innan vi begav oss
till rättvik, och vi hade sån tur att vi inte fick stå i en enda kö :D då tog vi en annan väg också då, men det brukar vara kö den vägen också fast den kön rullar jämt på snabbare.. Parkering hittade vi direkt också, vi har stått på samma ställe 2 år i rad nu, vart säger jag inte ;P
däremot när vi skulle åka hem hade vi mindre tur, då fick vi stå i kö men det tog inte alltför lång tid..

När vi gick till bilen, fick vi se en bil som brann också, sen kom brandkåren..
det var inte riktigt samma stämmning i rättvik i år när de stängt av rondellerna, men som vanligt var det riktigt trevligt, och skönt att se en massa folk! !
vi var kvar där i 5 timmar och det räcker tycker jag då..
nu har jag så himla ont så jag kan knappt gå, men jag får skylla mig själv antar jag..!!

Lucas höll sig vaken hela vägen hem, vilket var skönt annars hade han vart vaken nu också, för han somnar inte om inne när han sovit i bilen, och sen ville jag att han skulle duscha innan sängen..
så vart dusch o borsta tänderna när vi kom in, sen somna han skönt i sängen, precis innan han somnade satt han sig upp och klappade och pussade min mage <3 älskade älskade barn..
Jag älskar honom så det finns verkligen inte ord för hur mycket!
Jag är så STOLT över honom min älskade LUCAS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0