Silikonbröst


Ja jisses va dålig jag har blivit på att uppdatera bloggen, har ingen vidare inspiration
ibland, eller typ jämt nu för tiden att skriva. Haha!
Idag har vart en rätt jobbig dag, lämnade Lucas på dagis och han grät o grät o skrek mamma
hur länge som helst efter att jag lämnat honom, jag vände mig om och såg att han stod ensam
där o herregud va det skar i mitt hjärta, men då kom en fröken ut.
Tror vi får säga till en extra gång till fröknarna att vi går så någon kan stå med honom att
vinka stackarn.. jag såg att han sprang in på gården o letade efter en fröken men inte hittade
någon, men det var ju då en kom ut.. usch va ont det gjorde i mig, tänkte nästan gå tillbaka..
Jag önskar att jag hade kunnat vara hemma mer med honom, just nu är det många dagar som jag
inte träffar honom på en hel dag och det är skit jobbigt.
Men jag måste ju jobba om vi ska kunna få nå pengar eftersom christer inte har nått jobb,
och det mina vänner är också jobbigt må jag lova, att allt hänger på mig om vi ska få pengar eller
ej, så känns som om jag ska jobba ihjäl mig..
Jag vill gärna jobba, men jag vill inte känns mig tvungen.

Nu har jag tackat ja till ett sommarjobb som är hela Juli, så jag kommer att jobba hela Juli
det känns också jobbigt, men som sagt jag får ta de jobb som jag får helt enkelt..

denna vecka går jag på intro hos en ny brukare och det känns bra hos honom, så får hoppas jag
får jobba lite..

nu försvann hälften av de jag skrivit så nu ger jag upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0