ne men..

Kanske dags för en uppdatering, eller är det ens någon som läser min blogg fortfarande?!

Jag minns inte när jag skrev sist faktiskt haha..
Är som vanligt, jag har inte tid, nu sitter jag på jobbet och har rast men annars så när
jag är hemma så finns det ingen tid för datorn alls..

Ja just nu är jag ju på dagverksamhet och det är väldigt intressant må jag säga :)
På hemmafronten händer det väl inte alltför mycket, Lucas är sjuk för tillfället,
i förrgår fick vi åka till akuten med honom, då han haft hög feber i tre dagar, vart feberfri 2 dagar och sen få hög feber igen, han hostar hela tiden också, så jag vart lite orolig för lunginflammation så
efter att ha pratat med sjukvårdsrådgivningen så sa dom åt oss att åka in..
Inne på sjukhuset fick Lucas ta blodprov och de titta i öronen, munnen och lyssa på lungorna..
han fick en medalj för att han va så duktig, han säger inte ett knyst när man tar prov på honom
min duktiga kille <3 Ja domen iallafall då blev att han har öroninflammation och infektion..
så nu är det nässpray, alvedon o ipren som man får varva och ge honom..
Tänk om den eländiga hostan kunde ge med sig då, så fort han somnar så vaknar han av att han
hostar så fruktansvärt :/
Jag själv verkar också blivit smittad, snoret rinner, öronen har jag lock i, feber och hosta..
Men jag går till jobbet endå :P

Ne det var väl allt för nu-..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0