.....


Idag flyttade våra grannar in till stan, det känns konstigt de har ju bott här sen vi flyttade hit..
Lucas och Jesper har ju lekt med varandra i stort sett varje dag under dessa år, så jag tycker nog
mest synd om barnen.. Lucas var så ledsen här om dagen för att de skulle flytta..
Men han har haft det bra, är ju inte alla barn som har någon att leka med varje dag precis.
Ja det kommer bli tomt, men man vänjer väl sig.. !
Det kommer flytta hit ett ungt par med två hundar som skäller mycket.. SUCK!
Det var min värsta tanke måste jag säga, att dte skulle flytta in någon med hundar.
Och eftersom det är extremt lyhört här så hör man varje steg de tar där uppe, det gör mig
ingenting men ni kan ju tänka er hur väl man hör när de skäller då..
Ja vi får se hur det ter sig..

Jag har inte haft mottagning på min mobil på flera dagar och det är såå störande, så fort jag kommer
in till stan har jag full mottagning.. har ringt till 3, flera ggr men de säger att de jobbar på det..
hur lång tid ska det  ta liksom..!!

Jag håller tummarna att min kära son kommer kunna sova inatt, har det inte vart öronvärk så har de
vart feber eller som inatt ont i munnen.. ja det tar liksom aldrig slut :/ !!

Imorgon ska jag till barn och gå igenom Lucas journal sen han slutade andas, jag skulle fått komma dit
till sommaren, förra året.. ja det tar sin lilla tid må jag säga..
på tisdag är det jobb hela dagen för mig 8-21.. men det får gå, för sen har jag inge mer..
det kommer bli tuffa månader nu, christers sjukskrivning är ju slut nästa vecka också..
ja jag vet inte hur ví ska göra då..,
men det löser sig sa han som sket i vasken o spola..

nu ska jag leka pokemon med lucas innan han tjatar ihjäl mig haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0