att gråta en skvätt..


Idag har jag varit på barnmottagningen och gått igenom Lucas journal och det var
psykiskt jobbigt att gå igenom allt som har hänt en gång till, när jag gick därifrån var
jag nära på att börja gråta..
Men det var endå skönt att få gå igenom alla konstiga ord och förkortningar som står i
journalen, skulle få en hemskickad också så jag kan läsa igenom i lugn och ro och återkomma
om jag har några fler frågor.
Vi har nog tur som har en så bra barnläkare..

Efter besöket där så åkte jag upp till mc donalds och köpte mat till familjen, kände för att
tröstäta lite..

Imorgon blir det jobb 8-21 känns sådär, jag hatar att inte se Lucas på en hel dag..
men det är som det är..
De ringde o frågade om jag kunde jobba 7.45-22 på fredag men det går inte såå bra tyvär
jag hade verkligen behövt de timmarna men kl 9.45 ska vi vara på ögon med Lucas och jag
vet inte riktigt hur lång tid det tar..
sen på kvällen ska jag och syster yster faktiskt gå på Cirkus Möller :) Hoppas att det blir skoj.
Så jag skulle kunna jobba kanske 12-18 men tvivlar att de bokar mig de timmarna..
Vi får se sa den blinde och såg..

Ne jag har väl inge vettigt att säga precis som vanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0