stress.. stress..


Imorse ville jag knappt gå upp, låg och drog oss i sängen ett bra tag.

Är oftast så att jag helst skulle ligga kvar, men vem vill inte det ??!

När jag lämnat Lucas på dagis så drog jag in till City Gross och storhandlade,

en överfull vagn vart det och som vanligt inte så fasligt dyrt.

Köpte även en julkalender från Lego till Lucas, en legosak varje dag :))

Och som vanligt så tar det tid att storhandla, christer fick hämta lucas jag kom hem

strax efter halv tolv..

Hela dagen har känts som en stressdag..

Handling

Plocka in allt jag handlat

Göra lunch

diska

dammsuga

lägga lilleman för middagsvila, somnade visst själv också

tvätta 4 ikea påsar

hänga o vika tvätt

göra middag

en långpromenad

hänga tvätt

duscha

och sen SITTA ner..!!

Huvudvärk as hell har jag också, inte de bästa att sitta vid datorn då, men ska ladda upp
bilder så ni får se sovrummet ;P
Sen blir det sängen, ska jobba imorgon..

*Lucas - mitt älskade hjärta - mitt allt*



Lite tomt, men meningen är att de ska se ut ungefär som nedan..
Fast liiite snyggare kanske :P



Går inte att ladda upp mer bilder, men köket är ju bara vitt endå ;P



Kommentarer
Postat av: Sara

jag köpte vinterskor till min son på stadium dom heter nånting med snow och kostar 400 kr!!

2009-10-28 @ 07:09:33
Postat av: Mia (bad kidney)

Åh, sovrummet kommer säkert bli jättefint när det är klart.

Visst är det roligt att få fixa och dona och få lite nytt? =)

2009-10-29 @ 04:33:23
URL: http://badkidney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0