Miljonär


When love takes over..
Hade den bara på hjärnan haha..

Började dagen med frukost off course ;P sen gick vi till Öpnna förskolan det var många
nya ansikten där kul :))
Men Lucas va lite tillbaka dragen och ville att jag skulle vara med överallt, han fråga flera
gånger om jag verkligen skulle stanna med honom, lill plutten trodde väl att jag skulle
gå som på dagis... Men sen när kl vart 11.30 så grät han för ingenting o va såå trött och
hungrig så vi begav oss hem..
Käkade lite och Lucas sov middag, sen åkte jag iväg till stan för att gå intro hos en
man åh fy fan vilken rolig prick alltså jag har skrattat som bara den idag,
förstår inte ett skit av vad han säger men han har ju bokstavstavla som man får peka på och
han svarar om de är rätt bokstav, får träna på mina teckenspråks kunskaper nu tror jag så
blir det ju lättare för honom att förstå mig också..
Men sen när jag nästan skulle sluta förstod jag faktiskt två ord :) det tar sig..

Mindre roligt var det väl att christer ringde och sa att Lucas vart ledsen sen jag åkte vid tre tiden..
Måste vara ifrån honom lite mer nu så han vänjer sig vid christer nu igen,
har ju som sagt knappt vart med honom de senaste veckorna..
Får se hur det går för dom när jag ska gå intro nästa vecka, christer har så ont så..
ska åka in imorgon och hämta ut mer medecin så får vi hoppas det blir bättre,
men jobbar så korta pass nästa vecka så
måndag 10-16
tisdag 10-14
torsdag 13-15
Mmm riktigt roliga tider, får se hur C känner sig om jag kan lägga mig tillgänglig efter dessa pass..
kom just på att jag glömde ringa VC idag skulle få delegation kl 15 på måndag men då jobbar jag
så måste ändra tid, MÅSTE Komma ihåg det på måndagmorgon..

Btw så tänkte jag vinna en massa jävla miljoner imorgon, håller ni tummarna för mig och om
jag vinner så ska ni få några tusen var ;P
ensam vinnare på lotto ska jag bli!! då jävlar har jag pengar så det räcker och blir över..
skulle ge mina nära och kära en viss summa var..

undra hur många av alla man kännt som skulle höra av sig då haha..
ne nu ska jag ut o titta på hus.. HAHAHAHAHA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0