love love love


Kärlek kärlek kärlek känner så mycket kärlek så jag vet inte vart jag ska

göra av allt som jag känner..

Idag var vi ju bjudna hem till mamma, Christer kom tyvär inte in i bilen, haha lät

som han va värsta fettot men han kan ju inte böja benet så det gick inte. Så jag och

Lucas gav oss iväg till Leksand och det var kallt i bilen, min termostat funkar ju inte,

Lucas somnade och fick en varm gosig filt över sig medans jag satt och huttrade haha..

När vi kom fram så vaknade han, vart en kort middagsvila, eller middags o middags kan

man ju inte kalla det då han somnade kl 12 o vaknade vid 12.40 så det vart en lunch vila ;P

Det var riktigt trevligt, ALLA syskon kom faktiskt och även syskonbarn <3

Det var en härlig stämmning och en massa god mat och sen bullar och tårta mumma.

Men när klockan vart närmare 15.30 så kastade jag o Lucas in handduken, lucas hade

världens sockerkick så han o Julle sprang runt o tokade sig haha..

Vi tog en snabbvända förbi Lager70 har aldrig vart där förut, inte så mycket att hurra över

må jag säga, men hade man vart några storlekar mindre så hade jag kunnat fynda 2 par jeans

för 149kr, ordpris 999kr styck.. men de fanns inte för såna stora kvinnor som mig ;P

Och tur kanske det var har ju handlat på tok för mycket nu endå, lätt att vara efterklok

och säga att man hellre skulle sparat pengarna.. !!

Åh det kliar verkligen i mina fingar jag vill skapa något, känner sån lust att göra

nått fint, vill göra en fin låda till lucas och det ska göras bara jag hittar just den lådan

jag ska göra om, jag har en vision hur den ska se ut, så nu får jag springa på antikaffärer

och på loppisar om jag ska hitta den!

Tittade på en film på kvällningen med mina killar, eller ja Lucas tittade på Pettson och Findus

på datorn  men endå :D !

Jag tror att jag ska anordna en stor fest när jag fyller nästa gång är visserligen bara 23 år men

endå, känner att jag vill samla alla nära och kära och lika bra att göra det när man kan fira nått ;P !

LÄNGTAR även som en tok till November då jag o Christer ska på Julshow med julbord <3

jag hoppas verkligen att det ska bli kul, är bara hålla tummarna att Lucas är frisk o kry då

så man kan lämna honom, och det mina vänner kommer bli första gången jag o Christer gör

nått på över 3 år.. och första gången som vi har barnvakt åt lilleman.. Huua, men ja han är ju

faktiskt tre år, har ju inte haft behovet att lämna honom förut men nu känns de som om jag o

Christer skulle behöva göra nått bara vi.. Hoppas att Jessica kan vara barnvakt det är nog

den bästa <3 Annars så har jag två backupper OM det skulle vara så, vi får se vem det blir

som får äran att ha lilleman själv !

Äh vet inte vad mer jag ska skriva, jag ÄLSKAR ALLA i min familj och alla mina vänner,

kärlek gör mig glad ! Vill berätta för alla nära hur mycket just DE betyder för mig!

Så läser du det här en nära vän JAG ÄLSKAR DIG !!




Jag o Lucas har vart ute och farit någonstans varje dag nu, kanske dags att ta en dag hemma
imorgon.. Hmm vi får se, tänkte kanske åka till Pirre en sväng om hon inte jobbar..









Vad har hänt med dig ? Har det hänt nått ???


Kommentarer
Postat av: Elin

Sjävklart är det jobbigt att få veta man är sjuk! Men det är ju bra om man får veta felet så tidigt som möjligt, så man får bli frisk:) Ne jag kommer aldrig bli bättre, kommer få äta dessa piller varje dag i hela mitt liv! Men så länge jag äter dem så mår jag ju bra, kommer inte få några "problem". Kommer väl bli gråhårig tidigt och löper stor risk för att få diabetes och problem med sköldkörteln, men annars inga problem:) Jag är så glad jag vet vad som är felet, så jag NU kan må bra och vara pigg! Kram E

2009-10-04 @ 23:19:34
URL: http://www.elinmariacalles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0