HoppiHej!

What a day!

Blev väckt strax innan 8 av en liten gullunge som stod mitt framför anisktet mitt och sa
"MAMMA det är morgon nu, gå upp. Titta det är LJUST ute" Haha..!
Det var bara att pallra sig upp, fast jag helst hade sovit en timmer eller två mer, la mig
lite väl sent..!
När klockan vart 9.30 satt vi oss i bilen, som faktiskt startade fast Lucas bildörr tydligen stått
lite öppen inatt.. Så inge problem med det batteriet *peppar peppar*
Startade med Dollar Store och det vart faktiskt inte mer än en duk där, hittade jätte fina gardiner
men de fanns inte i någon förpackning, bara visningsexen och de vågade jag ju inte ta..
Sen vart det kupolen.. En massa affärer och en massa affärer efter kupolen också..
Sen åt vi på MAX, på hemvägen somnade lillskrutten i bilen, men inte konstigt, klockan var ju
närmare halvt två..
Detta blev inköpt idag
* Blend skor åt mig ;P
* Ed Hardy klädsel åt min förarstol :)) Sååå snygg!
* Prydnads saker
* Tröja i Julklapp åt Lucas
* Kalsonger åt Lucas
* Jacka till Christer (ja han betala ju själv TUR det ;p )
och lite annat smått o gott, vi åkte ju visserligen till kupolen för att vi skulle köpa vinterskor
åt Lucas, men hittade inga bra, alla var så himla höga och hårda...
Förra året köpte vi i Gävle och där hade de bra utbud, kanske ska man få lov att åka dit ?
Ska kika på stan först ialla fall :P
MEN jag skulle ha vart till Valbo ialla fall till IKEA, ska köpa tre hyllor som jag ska ha i sovrummet.
Någon som vill hänga på till Ikea ?? !!

Sen när vi väl kom hem så var klockan visst halv fyra, och då hade jag letat över hela jävla
Falun efter trähylla, vill ha tre stycken i köket, men jag fann ingen någonstans :S
Var bara till att kasta in allt som inhandlats och ta två överfulla ikeapåsar o gå till tvättstugan,
det suger att man bara får plats att hänga upp två maskiner och vi har ingen torktumlare heller,
DET suger verkligen kan jag lova.. så har två till maskiner att köra imorgon..
TUR att inte vi är så många som delar på tvättstugan, då¨kan man ju ta lite längre tvätttider..
Efter tvätt vart det plock, och sen tog jag o Lucas oss en promenad runt byn i regnet, vi fick
torka håret när vi kom in.. Hehe..
Alltid när vi går förbi ett vitt hus med blå dörr säger Lucas att vi ska köpa det huset o flytta
dit och de som bor där ska bo i en husvagn.. haha okej ??
Ja rätt fint hus faktiskt.. Men Lucas sa sen att om 3 år kan vi köpa hus..
Vi får se om han har rätt-

Lucas har höstlov från dagis, men ska få gå dit imorgon endå.
De ska fira Nalledagen och ha nalledisco jag tyckte att det lät skoj så han får vara med på det :)
Under tiden han är där så styr jag min kosa åt City Gross och storhandling HELT SJÄLV!
Herregud, hur ska det gå ? Kommer få panik när jag ser alla varor mosas på rullbanden,
ja man får verkligen tänka på att ta det ömtåliga sist, för annars är det förstört.
Och eftersom jag ska storhandla så är det ju en full vagn..
Det kan ju dock inte va så många som handlar kl 9 en onsdag ? Haha..
Men om någon har lust att hänga på, ja då är det dags att höra av sig :P

Ja tjejer ni ska få se kort :D
Ska bara orka leta reda på sladden först. Haha..
Ska leta efter den nu..

Å vet ni vad ? det ser ut som om jag skulle fått nått hårt i röven när jag går haha..
har fan träningsvärk i ryggen och benen..

*Lucas Norberg - Älskad så Älskad*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0