Hello


Sitting on the job :P

Jobbade igår och efter jobbet så såg jag en hemlös man gå o leta pantburkar och returmymt i
parkeringsautomater, då kände jag sån sorg över honom så jag rotade i fickorna och i väskan efter
mina småmynt som man alltid liggandes o skräpar. Gick efter honom o knackar han på ryggen och
frågar om han vill ha dom. Hans min var obetalbar :)) Han vart SÅÅ lycklig.
Och då vart jag också lycklig!! Han bugade och tackade en himlans massa gånger, det jag gjorde
kommer han nog minnas ett tag!!
Jag gjorde detta mitt på stan o en massa människor såg det, men de tittade på mig som om jag var
konstig. Det rör mig inte i ryggen om pengarna gick till sprit, om det är de enda som håller honom varm
så är det så!

Ja jobbar nu också men nu är det är väldigt lungt :D
så nu ska jag äta--

Tjo hej!

GRATTIS ÄLSKADE SON PÅ DIN NAMNSDAG!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tummen upp till dej vännen!! Dej kommer han alltid att minnas!!

Kramen

2009-10-19 @ 01:23:13
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com
Postat av: MiaLisaSofi

Helt rätt gjort av dig Sofia!:D <3

2009-10-19 @ 15:33:45
URL: http://mialisasofiolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0