Hej och hå på böljan den blå!


Denna vecka har nu också passerat och jag vet knappt vad jag har gjort under den..
Haha, ärligt alltså.. Vet att jag jobbat tors, fredag o idag..
Men början av veckan är suddig och så får det förbli..

Jobbade ju igår 8-21, hem duschade och slocknade, började sen 8 idag också och jobbade
till 21.. Lite tråkigt att åka innan lilleman gått upp o komme hem när han somnat/ska sova..
Men va ju bara två dagar och jag jobbar nästan hellre långa pass än att jobba varje dag.
Har tagit bort min tillgänglighet helt på måndag så ska vi försöka hitta på nå skoj, men vet
inte vad det blir.. Skulle behöva storhandla också, kan ju hända att de blir det som blir ;P
Eller om man ska ta det på tisdag när lilleman är på dagis, ja det visar sig hur länge man står
ut med ett eko i skafferiet ;P

Ja som sagt jobbade ju lite idag, sen när jag kom hem fick jag nå cp ryck..
Dammsög
Torkade golv
Torkade alla lister
torkade alla skåpluckor och dörrar
vattnade blommorna
skurade toan,
och en massa annat skoj.. hehe.. Jag är fan sjuk ibland men får jag för
mig en sak så KAN jag inte vänta inte ens en timme..
Tvångtankar maybe..

Tänkte fara till Öb imorgon och köpa vitfärg, ska måla en vägg i köket som fortfarande har
tapet, målade ju en röd fondvägg där i somras och den vita har fortfarande inte blivit av..
ska ju måla sovrummet vitt också först, sen rosa fondvägg :))
Men det får bli i veckan, har lite små projekt till köket först ska göra lite hyllor osv :D
så blir nog byggmax också, har för mig att de har öppet imorgon, men just ja, jag har ju
ingen såg.. funkar de med kniv ? ;P

Kommer bli lite tomt på en smal vägg i köket så tänkte skriva nå fint på den, förslag ?? !!
Först tänkte jag skriva bara "KÖK" Men känns så tråkigt..

Vill få klart vardagsrummet också, men blir väl sist.. det som kommer kosta mest peningar..
hade en dröm att ha allt klart till jul.. Haha! Ja eller hur..
vill ju ha en kökssoffa också, men svårt att hitta en som inte är så lång, vi måste ha en
kortare variant för man måste ju kunna öppna frysen ..

Ne nu ska jag kika mailen och lite annat skit, har inte vart på datorn sen i måndags tror jag..
facebook är jag ju på via mobilen ;P BRA det haha..

HALLOWEEN då, vad händer då ??

Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0