Knock knock..


Måndag igen och vardagen börjar rulla på som vanligt..
Och som vanligt är Lucas ledig på måndagar, känns så värdelöst att han ska gå 3timmar
per dag i 5 dagar, ne då får han vara hemma måndag o fredag.
Hoppas att det blir som det ryktas om en 20 timmars plats istället för 15timmar då får man
ju iofs betala lite mer men han får ju äta lunch :))!
Idag har vi mest tagit det lungt, rastat min karl ;P Fick med han på en lång vända för honom
ialla fall, man får tukta honom lite måste ju röra på sig för att benet ska bli bra..
Sen vid 16 hämtade jag o Lucas hem Jesper från dagis han var hos oss enda till 19 då Linda
kom hem.. Sen fick hon vackert följa med mig till pappa för jag var dit och "lånade"
en träningsmaskin som man går med vet inte va de heter, så nu kan jag inte komma med nå
undanflykter, jag SKA gå minst 30 min morgon och kväll på denna.. Sen försöka ta tummen
ur arselet och göra lite situps varje dag, gjorde faktiskt 40 stycken imorse ;P sen fick jag så ont
i magen haha. Jaaa jag är grymt otränad!
Sen framöver när man kommit lite i form och inte flåsar efter några meter så tänkte jag börja
träna på gym, men har inte bestämt vilket jag ska ta.. Tips ??

Har bestämt att vänta med att måla om sovrummet, det ska göras så småningom för Lucas har
dragit sönder tapeten men jag tänker inrikta mig på vardagsrummet först och fixa en sängram
sen får vi se om det blir till att måla om.. antagligen så kommer jag få nå ryck nästa månad och
köpa färg och måla haha.. Men faktum är att det är mysigt som det är, men känns så kalt..
är så ljust, vill ha mer romantiskt och jag tycker vitt o ljusrosa är romantik :)
Men ska jag få precis som jag vill så kommer det kosta lite..

Ska träffa en till enhetschef på torsdag, jobben kommer förhoppningvis ramla in för får jag börja
jobba på nått av hennes ställen också så kommer jag ha 4 olika ställen som jag kan jobba som
timvikarie på :)) NICE! Så ni som söker jobb, ring till kommun de behöver hela tiden timvikarier..
På torsdag ska jag också antagligen gå intro hos en döv stum man. Om Christer klarar av att va
hemma själv med lilleman, men de tror jag.. *Hoppas*

Imorgon ska Älsklingen till dagis och som vanligt är det skogstur med matsäck som han ska ha med
sig och som vanligt vill han ha en festis och äppelbitar :)
Såg på vädret att de skulle bli -4 grader imorgon, så svårt med hur man ska klä de små..
ska försöka få med mig christer och lämna imorgon också, han har aldrig vart med till dagis
kan ju vara roligt för lucas att visa christer vart han går osv..

är nog mycket olyckor som sker nu på morgonkvisten för det är så halt, undra när en annan ska
hitta nå relativt billiga vinterdäck då.. Äh det kommer väl så småningom..

nu ska jag ta o spela lite på facebook :P haha beroendeframkallande..

*Älskar er så*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0