We are the..


Hello is it me you looking for ?!

Aa Jisses, jag vet ärligt talat inte vad som hänt med mig jag är sååå
trött så jag däckar när jag lägger Lucas så sover jag till 08 på morgonen
och ENDÅ så är jag så trött så jag däckar när Lucas sover middag också,
ja kanske dags att  börja få i sig nå vitaminer eller nått inte vet jag.
Men har bestämt nu att jag ska då banne mig börja träna på ett eller annat
sätt jag vet ju att dte kommer inte bli av att åka in till stan o träna några ggr
i veckan, så man skulle haft någon slags maskin hemma, visst kan man ta sig
en promenad varje dag ja mer eller mindre så gör jag det också men ser inget
resultat av det. En kompis har börjat med GI och jag funderar på det också, jag
är i det stora hela nöjd med min kropp men känner att jag vill ner ca 5 kg sen är
jag nöjd, är väl mest lite på magen som skulle behöva bort, vissa säger att jag har
en jätte fin kropp men känner att det som räknas är att JAG ska vara nöjd.
Men problemet med mig är ju att jag är så matglad haha.. ja jag skulle inte klara av
att gå på diet.. Äh man lever ju bara en gång ;P

Ja, vad har vi gjort de senaste dagarna då ? Ja ingen aning verkar som minnet börjar
svikta också, kanske kan skylla på min höga ålder ? ;)

Igår skulle jag o Lucas till Rättviks marknad, vi skulle "bara"  åka förbi Leksand o hämta
lillasyter, ja när vi kom fram till rättvik så hade jag kört ca 10 mil, hade jag fan kunnat åka
fram o tillbaka till rättvik på.. men sånt är livet. Lillasyster vart stor igår och hela 15 år
grattis <3 <3 <3
Lucas vart nöjd med strax över en timme på marknaden fick ju åka karusell och köpa
sig en godisrem, haha det är de han vill till marknaden o göra.
själv så köpte jag faktiskt inte mer än ett fodrat regnställ till lucas och en påse nougat godis
fast den var till christer..
värre vart det när jag stannde till på lager på hemvägen haha..
ja fyy va jag har handlat denna månad och den har nyss börjat har köpt 2 par Lee Jeans såå
snygga, linnen, t-shirt, ca 8 tröjor :P leggings o strumpor o en massa mer, denna månad
har jag verkligen slagit på stort och för en gångs skulle handlat till MIG, ni som har barn
vet att man oftast bara köper en massa kläder till barnen.. men nu så räcker det med kläder
till mig, nu är det vinterjacka och ett par bruna stövlar.. är såå inne på att jag ska ha ett
par bruna stövlar!!

Idag har vi vart hem till Martina o Oliver och ätit jätte god mat, barnen lekte och vi
umgicks, stunder med vänner är guld värt <3
Sen när vi kom hem så hade vi lördagsmys efter duschen.. morötter o dipp och en skål
godis framför en film med tända ljus..:))

Imorgon är vi bjudna på middag hos mamma, de har verkligen ett jätte fint hus om jag
kommer ihåg så kan jag ta kort imorgon om någon vill se ;P

Jag känner att det kliar i mina fingrar å så jag önskar att vi hade mer pengar, ska
måla om i sovrummet, först vitt och sen ska jag göra en ljusrosa fondvägg, köpa
en snygg vit sängram och ska sen skriva nå ovanför sängramen med vitt,
typ God Natt eller Sov Sött eller nått liknande, någon som har nå bra förslag ??
Vitt och rosa ska sovrummet bli ialla fall.. sen så hade jag tänkt klä om våra mat stolar
ja jag har mycket i huvudet nu, mina planeringar är va jag somnar till haha..
ska fixa en expedit hylla till vardagsrummet också, och så skulle jag vilja ha en platt tv :P
mycket på G i min lilla skalle nu må jag säga..

en enhets chef ringde mig igår också och sa att hon ville introducera mig hos en till brukare :D
Wiiie.. så i slutet av nästa vecka om christer är kapabel att ta hand om Lucas själv så ska jag
gå intro tors o fredag om det funkar, sen tisdagen dagen efter.
men C måste ju bli så pass bra så han kan gå ialla fall, för det är ju inte såå lätt att va ensam
med lucas om han springer iväg o C inte kan gå efter haha..
men en vecka kvar så jag håller alla tummar att det kommer funka..
är dock lite jobbiga tider där men det får gå nu när christer är hemma, men sen när han
också ska jobba så kommer det inte funka med dom tiderna.. men en sak i taget..

detta blev ockå ett långt inlägg, avslutar det hela med några nytagna kort..



<3



<3

Mina killar <3



Och självklart en ego bild.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0