Inte en miljon.. Men så lycklig endå!


Ja tyvär så vart jag inte miljonär igår, men man skulle då kunnat trott det ;P
Jag hade SÅ JÄVLA trevligt igår, det går inte att beskriva, hade jag inte haft
öron så hade väl mitt smile gått runt hela huvudet ;P
Jag mådde så bra, satt och log hela kvällen, kände sån glädje och lycka.
Jag vet inte vad som hände igår, men kvällen var magisk..
Som sagt inga ord kan beskriva hur jag mådde igår, jag t.o.m SOMNADE med
ett leende :D Det ni kära läsare, tror jag knappt har hänt..
MAGISKT!!
Tack Linda för kvällen igår, vi kommer göra om den om två veckor kanske ? =))

Jag kom hem sent igår, och somnade desto senare.
Men endå var jag upp vid 08.30 ja man kan säga att jag hade lite tur också för Lucas
brukar vakna strax innan 8 i de flesta fallen, men fick sova liite längre iallafall..
Men glädjen och känslan satt kvar när jag vaknade så det spelade ingen roll att jag
hade sovit lite mer än 4 timmar..
Var upp och gjorde frukost åt lilleman, sen ni så storstädade jag HAHA
så när klockan var 10 hade jag dammsugit, torkat golv, plockat en massa,
diskat, skurat toa, skurat handfat och badkar.
Sen slog jag mig ner och åt ett ägg..
Sen var jag inte så effektiv resten av dagen må jag säga haha..

Fy skam så var vi inne nästan hela dagen, sov middag, åt mat, och bakade 90 kakor :))
Så imorgon har jag lovat Lucas fika, han gjorde så fina kakor så <3

efter bakningen så var klockan strax efter 18 och då hade det ju blivit mörkt,
och regnade en massa men vi tog oss en promenad så vi fick lite luft.
Sen lekte Lucas med Jesper medans jag tog det lungt ;P

Unnade mig lite kex och brieost på kvällen till filmen Min frus förste älskare,
ja jag tröttnar aldrig på den filmen, har tappat räkningen hur många ggr jag
sett den också men jag skrattar lika gott varje gång.

Imorgon är det tillbaka till vardagen, ska gå intro 10-16 först ska jag gå till dagis
och prata med fröknarna och se hur Lucas egentligen har det.
Han gråter så fort man nämner dagis :(
han säger att barnen säger till honom att han inte är deras vän..
Han säger att ingen leker med honom..
Att han sitter själv och gräver osv osv.. Och varför skulle han hitta på ?
Han är ju 3 år och kan berätta och prata..
När vi gick förbi ett hus på promenaden så sa jag att ... bodde där..
Då sa Lucas "Åh ... från Ulla (dagmamman) han är min vän. Hos Ulla va det
bra men inte på dagis"
Usch det skär så i mitt hjärta och man ska ju försöka att inte visa sig orolig osv
inför hur han har det på dagis.. men det är svårt..
När vi var på öppna förskolan i fredags så var en tjej där som går på Lucas dagis och
går även i hans knytte grupp, de lekte med rutschekanan o Lucas fick inte riktigt vara med,
så jag sa att alla barn måste få vara med,
då sa denna tjej "Men Lucas är inte våran kompis"
Jo det är han väl sa jag, ni leker väl på dagis ?
"Nej ingen leker med Lucas"
Jo men det gör ni väl ?
"Nej bara med den andra lucas"
Fyy, det blev ju ännu värre när hon sa sådär..
så imorgon så måste jag gå till dagis innan jag ska jobba och prata med dom, Lucas ska få vara
med så då märker jag ju om det är någon som pratar med honom eller om han försöker ta
kontakt med någon..
sen så får han följa med hem till christer har vi bestämt..
sen tisdag är det dagis som gäller..

Ja livet är inte alltid lätt och jag vill ju att Lucas ska må bra, mår inte han bra så mår ju
inte jag bra. Lillskrutten!

Jag har länge tjatat på christer att jag skulle vilja att han har ett speciellt skägg som jag
diggar rätt hårt.. han har under alla år tvär vägrat, men idag så fick jag som jag länge velat :P
Bjuder på lite kort..


ÄNTLIGEN :D




Finaste ungen ever <3



Och en nyvaken jag..

Nu fastnade jag framför en film på trean..
sov gott!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Fy va jobbigt... Stackars Lucas!! Hoppas det lönade sej att prata med fröknarna... att det ordnar sej för han... Man mår verkligen dåligt själv, när barnen gör det!! Hua...



Snyggt skägg Christer skaffat sej!! Nice!! ;)

När jag såg korten så ser man verkligen hur lik Lucas är Christer alltså... Ja, om man bortser från skägget då såklart!! ;) :) Jätte lika!!



Må så gott nu och hoppas det fixar sej med dagis!!



Kramen

2009-10-12 @ 23:17:49
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0