bullshit!


Nu har jag bestämt att vårat sovrum kommer att gå i färgerna rosa vitt och svart..

Jag hoppas innerligt att dte kommer bli ett bra resultat..

Ska när vi fått pengar köpa material och bygga mig en egen sänggavel, ja jag som

är lika händig som en åsna ;P Såg att de hade färg på rusta ta 3 bet för 2, vad tror ni

om färg från rusta ? Håller den må tro ??

Blir ju så dyrt att köpa hos färghandel, och färgen jag målade köket med är ju från Ö&B

och än sitter den då kvar ialla fall haha..!!

Lucas hade vart ledsen på dagis idag :( Hade han vart förra veckan också, hoppas att

morgondagen blir bättre känns ju inge bra att han går o är ledsen o jag bara går hemma,

ne då skulle han ju lika gärna kunna va hemma han med..

Imorgon kommer jag va hemma på fm, men på torsdag ska jag på möte och sen hoppas

jag att jag ska jobba lite efter det..så christer har inte bestämt om Lucas ska gå på dagis

eller ej på torsdag, eller han vet inte ens att jag planerar jobba haha ;P

Jag känner att jag vill bli vuxen nu, få ett fast jobb och kanske gå och gifta sig..

Nee är på tok för ung för den saken, men gift mig vill jag göra innan 30 ialla fall,

helst innan 27 hehe... Vill ha ett hus, men ibland undrar jag om jag skulle kunna sköta

ett hus är ju rätt mycket jobb och mycket man ska tänka på hit och dit..

ja den dagen.. vill gå ner några kilon och på tal om det så har jag gått på träningsmaskinen

i 30 minuter idag, alltså det var bra jobbigare än va jag trodde det skulle vara, att gå

en timme ute är ju inge jobbigt alls.. men efter 10 minuter på denna så rann svetten

haha.. ja jag har ju grymt dålig kondis men endå.. det värsta är att det känns som denna

maskin tränar vaderna och jag vill absolut INTE ha större vader än vad jag har, nee usch ..

har även gjort 100 situps, 50 på morgon o 50 på kvällen. Va ambitös jag är ;) Men jag kan

nästan lägga 100 spänn på att jag bara kommer träna imorgon o kanske en dag till sen

så skippar jag det, så brukar det vara.. som när man får för sig att man ska gå minst en timme

om dagen, ja det håller max 4 dagar sen är man i samma mönster igen..

Men just nu skippar jag godis på veckorna, ja det har ju bara gått två dagar, men istället för

att hänga över godis skålen tar jag mig en banan o ett äpple på kvällen så står jag mig,

man får bortsta tänderna tidigt, för då smakar verkligen ingenting gott..

fast imorgon är det ju lill lördag ;P så lite popcorn till bonde söker fru kanske inte skulle sitte

fel.. ne vi får se va det blir för gosaker. ! Är ju inte så att jag ska banta, utan jag ska få ett

sundare liv med mindre socker *host host* Åt ju pannkakor med massa socker glass och

sylt till lunch HAHAHAHAHAHA! Jag NJÖT!

Missade andra avenyn idag, funderar på om jag ska se det eller om jag helt enkelt spar

det till imorgon när skrutt är på dagis, ja det får nog bli så för jag måste spela lite på

facebook snart innan abstinensen tar över ;)

har kommit in i en ond cirkel, sover visst en timme om dagen och är uppe alldeles för länge

på nätterna.. men blir väl annat sen när jag kommer ut o jobbar.

Åhh så skönt det ska bli att jobba, att få gå och lägga sig tillgänglig i den underbara vikariepoolen ;P

ja det har ju stått en massa skit om dom, men jag skiter i vilket bara jag får jobba o tjäna pengar,

ska fan be om högre lön också för den är ju inte skyhög..

ne nu ska jag sluta svamla en massa och hitta på nått vettigt vad det nu må bli..



MY HEART , MY SOUL! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0