blaha


Ny vecka, nya tag ?!
Önskar att jag kunde bli bokad för lite mer jobb denna vecka och
månaden ut. Känner mig så pressad att få ihop lite timmar nu när
Christer är sjukskriven så måste ju jag verkligen få jobba mycket.
Och ja, man blir lite spänd och stressad må jag säga..
Har ju iaf turen att jobba 08-21 både fredag och lördag så det blir ju
26 timmar ialla fall så det blir ju 4 normala arbetspass..
Men som sagt skulle ju behöva ha ihop 100 timmar per månad iallafall
och det kommer jag inte få denna månad, 70 om jag har tur och det blir ju
inte så jävla mycket efter skatt..
Har du skickat in att jag ska gå med i A-kassan nu så man kan stämpla framöver
om man inte skulle få nå jobb..
Skulle så gärna vilja ha en fast tjänst om så en på 25 procent, bara man har
nått som man vet att man kommer få..

Somnade när jag la Lucas, men drömde om kebab så vaknde o va sååå sugen på nått
ja ville ju helst ha en kebabrulle, jag har fan tänkt på det i flera dagar...
men fick bli några godisbitar, fast jag mår mindre bra över min vikt, har gått upp 3kilo
de seanste dagarna och känner mig såå svullen.. BLÄ!!
ja man kan ju alltid låstas att det är muskler..

Idag gick lämningen kanon på dagis *peppar peppar ta i trä*
Klädde av sig och sprang in :)) Good !!
Imorgon börjar han 09 och det är Knytte dag.
Märks att han lär sig mycket, har ju visat mig både gran och bark :D

Älskar min lille son så det svider i hjärtat, kärleken är för evigt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0