back on track


Hallå hallå!
Nu dröjer det ett tag mellan gångerna inte som förr eller när man orkade va på datorn
varje dag.. Igår jobbade jag till 16, sen hade jag och Lucas lite mys, plockade sten,
löv och rönnbär och gjorde en liten höstdekoration :) Vart så fint så.
Sen var vi till bibblan fixade med o koopiera lite papper osv, lekte i lekparken sen var
vi hemma och läste lite :D!
Imorse lämnade jag lilleman på dagis, som vavligt grät han jätte mycket, men när jag
hade gått genom dörren så såg jag att han redan slutat gråta. Det kändes så skönt, så
jag gick hem med ett leende, skyndade i mig frukost och drog till jobbet.
Jobbade 10-21 så är rätt trött nu kan jag lova har vart en rolig och lärorik dag :)
Är såå glad att jag har fantastiskt roliga arbetskamrater herregud vad jag har skrattat idag
och brukaren är också grymt rolig :))
Imorgon ska jag också jobba men bara 13-15 men rätt skönt endå, så får jag busa lite
med lilleman som börjar bli mer pappig ;P

Har en massa saker som jag måste komma ihåg att fixa imorgon innan jobbet, tex
så måste jag fylla på mer glykol men först suga ur lite som är i behållaren då den är
full och nu tål den bara 14- grader och det känns som det blir det snart, hoppas de är
snälla och hjälper mig på macken här i byn :))
Sen måste vi fixa med försäkringspapper som ska vara ivägskickade..
mycket i skallen just nu..
men så är det ibland..

Det verkar gå bättre på dagis ialla fall, Christer har hämtat de senaste dagarna och då har
han vart glad, verkar vara mig han är ledsen inför.. får se hur det blir imorgon när jag ska
hämta honom lillskiten min <3

Nu när christer är sjukskriven så känner man sig rätt så pressad att få jobba ett x antal timmar
i månaden så att det kan gå runt.. men denna månad kommer jag nog inte upp i så många timmar
känns det som, är om jag blir bokad flera dagar..är ju några dagar kvar innan månaden är slut iallafall..

Ne nu ska jag ta o kika lite här på nätet va ett tag sedan, måste hitta en snygg klänning jag kan ha
på julshowen om en månad.. någon som har nå förslag ???
GIVE it to me..

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0